- Anoniem18 april 2014 om 18:46
Hallo ik ga wat vragen stellen waarmee jullie mij misschien kunnen helpen.
ik heb al ongeveer 9 maanden geslachtsgemeenschap met mijn vriendin en het is altijd perfect gegaan, maar de laatste tijd gebeurt het soms dat mijn penis slapper (half stijf) wordt tijdens het vrijen en dat het dan niet meer lukt om verder te doen en daar voel ik me dan best wel rot bij. Het is geen probleem om hem stijf te krijgen hij wordt gewoon slap als we ongeveer 10 min aan het vrijen zijn (dit is niet altijd het geval) Ik heb ook kleine bolletjes ( aan de rand onderaan mijn eikel). Die bolletjes heb ik al zolang als ik me kan herinneren, het lijkt op puistjes of zoiets maar ik heb geprobeerd deze ui te knijpen maar dat deed veel pijn en ik kreeg ze niet eens open. Ze verplaatsen en vervormen alleen als ik ze probeer uit te knijpen, daarom dat ik ook denk dat het geen puistjes of zo zijn.Misschien dat het daar iets te maken mee heeft Het probleem ligt niet aan onze relatie want we zijn echt een gelukkig stelletje.
Alvast bedankt voor de hulp.6 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 april 2014 om 19:24Ik zal maar eens beginnen met de bolletjes. Waarschijnlijk is dat parelketting. Daar is op zich niets mis mee. Dat kan ook niet de oorzaak van je verslapping tijdens de seks zijn. Op bijgaande foto is parelketting afgebeeld. Niets aan doen gewoon laten zitten.
Wat het verslappen betreft heb ik nog wat vragen.
Masturbeer je veel?
Gebruik je medicijnen, alcohol of drugs?[attachment=1125]parelketting_2014-04-18.jpg[/attachment]
ReagerenAnoniem18 april 2014 om 20:04wat is de parelketting precies?
Reageren
neen ik masturbeer momenteel niet.
Neen behalve heel soms eens een pintje.
Vroeger heb ik wel eens wiet gedaan 1 keer xtc (220 mg).
mvgAnoniem18 april 2014 om 20:06ik ben momenteel helemaal drugvrij.
Reageren
mvgJohn (moderator)
18 april 2014 om 20:19Lees hier meer over parelketting.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Parelketting_(aandoening)Het kan een keer voor komen dat je erectie verslapt tijdens het vrijen. Vermoeidheid, stress of spanningen kunnen de oorzaak daarvan zijn. Het vervelende is dat wanneer het een keer is voorgekomen, dat in je hoofd blijft spoken omdat je dan bang bent dat het weer gebeurt. Dat levert spanningen op waardoor je eigenlijk er op kunt wachten dat het je weer gebeurt. Het beste is om er geen aandacht aan te besteden. Wel met je partner er over praten, zodat ze niet het idee gaat krijgen dat het aan haar zou kunnen liggen. Mocht het desondanks toch vaker blijven gebeuren ga dan even langs bij je huisarts. Ik denk niet dat je je daar zorgen over moet maken. Er zijn veel mannen die daar wel eens last van hebben. Vermoeidheid, stress en spanningen zijn de meest voorkomende oorzaak.
ReagerenAnoniem18 april 2014 om 20:30Het is vooral de stress denk ik. Bedankt voor al de hulp ik ben je echt dankbaar want ik zat al langer met de vraag wat die bolletjes waren. Als je wil geef ik je een donatie via payza. Dat heb je echt verdient, bedankt voor alles mvg
ReagerenJohn (moderator)
18 april 2014 om 20:33Graag gedaan. Daar is deze site en het forum voor bedoeld.
Mocht je nog een keer vragen hebben, dan weet je waar je terecht kunt.Groet,
Reageren