- Anoniem17 juli 2015 om 14:06
Goedendag mensen,
Mijn vriendin en ik hebben na enige tijd besloten om voor de eerste keer seks te hebben. We deden al aan bevrediging met de hand en af en toe ook oraal.
Nu zitten we met een probleem; Ik krijg hem er gewoon niet ver in, misschien een paar centimeter. Verder word mijn penis gewoon door iets tegengehouden en als ik doordruk word mijn penis alleen maar plat/schuin gedrukt en doet het haar alleen maar pijn. We hebben verschillende standjes geprobeerd maar het lukt gewoon niet. We hebben na de eerste mislukking besloten om wat glijmiddel te halen maar ook dat heeft niet geholpen.
Ook krijg ik de condooms er moeilijk om, maar met wat moeite lukt dat dan uiteindelijk weer wel.
Ik weet niet of het noodzakelijk is om te melden maar ik heb een iets langer voorhuidje dat in slappe stand wel helemaal over de eikel wilt, maar in opgewonden stand maar tot 3/4.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 juli 2015 om 16:16Je voorhuid zal het probleem niet zijn.
Het zou wel kunnen dat het hymen(maagdenvlies) in de weg zit. Of dat je vriendin te zeer gespannen is.[quote]Ik weet niet of het noodzakelijk is om te melden maar ik heb een iets langer voorhuidje dat in slappe stand wel helemaal over de eikel wilt, maar in opgewonden stand maar tot 3/4.[/quote]De lengte van je voorhuid kan het probleem niet zijn. als ze langer is zou ze nog steeds helemaal naar achteren moeten kunnen. Het lijkt erop dat je een lichte vernauwing van de voor huid hebt.
Reageren
Hoe oud zijn jullie?Anoniem17 juli 2015 om 16:30Me vriendin zegt dat ze wel gewoon ontspannen is en zich op gemak bij me voelt. Ze word over een paar maanden 18 en ik ben ondertussen al een tijdje 18.
ReagerenJohn (moderator)
17 juli 2015 om 16:58Ik zou jullie beiden adviseren om naar de huisarts te gaan.
Voor je vriendin:
De huisarts kan kijken of het hymen dik van structuur is en dat wellicht de oorzaak kan zijn. Daarnaast zou de huisarts kunnen kijken of er wellicht een infectie is.Voor jou:
De huisarts kan even kijken of er bij jou sprake is van een lichte vernauwing van de voorhuid. Dat kan vaak met een zalf die de huisarts kan voorschrijven opgelost worden.
Het zou namelijk kunnen dat je voorhuid geforceerd teruggeschoven gaat worden tijdens de seks. Dat kan nogal pijn lijk zijn en eventueel een Spaanse kraag veroorzaken.Condoom gebruiken kan wel eens wat lastig zijn…
Reageren
Kijk goed in de gebruiksaanwijzing over hoe de condoom moet worden aangebracht. Kijk ook even op de verpakking of je de goede maat hebt.
Meet de omtrek van je penis op het dikste punt en deel dat door Pi (3,14)
Dan heb je de diameter. Op de verpakking staat die maat vermeld.