- Anoniem15 juni 2015 om 21:24
Ik loop de laatste tijd al niet erg lekker en begrijp soms mijn verloofde niet. Maar goed, ik heb meer dan drie jaar relatie met mijn verloofde. Het begon heel goed en ik krijg veel liefde, goede seks, aandacht en vaak bij haar. Maar de laatste jaar heb ik bijna 1 jaar geen seks gekregen met haar, zie haar ook veel minder (1 a 2 keer per maand). Mijn verloofde zei dat het haar hormoon lag en zij heeft veel last van haar onderbuik en heeft veel stress en spanning door haar puberale dochter en financiele situatie. Zij klaagt veel via whatsappen tegen mij over haar persoonlijke leven en haar dochter. Vroeger was zij vrolijk, houdt van glaasje wijntje, meer opgewonden en meer zin in leuke dingen zoals uitgaan. Nu heeft zij helemaal geen zin in leuke dingen, wordt misselijk van wijntje (vroeger was zij dol op), meer afstandelijker tegen mij…Ik heb geprobeerd met haar gepraat, maar zij heet moeite mee met praten..want mijn verloofde heeft veel slechte ervaring meegemaakt met haar exen zoals mishandeling, vroeger slachtoffer geweest van benzinepomp overval en bijna ontvoeren door Turken..Zij geeft vaak snel op als haar dochter niet naar haar zal luisteren..Ik mis haar en ons leuke tijd en zij weet dat ik mis, maar zij kan ook niet doen. Bovendien is zij eigenlijk nooit goed in serieuze relatie..wat moet ik dan doen?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 juni 2015 om 21:34Het is moeilijk om je daar raad in te geven.
Reageren
Ik zou wel aanraden om het gesprek toch een keer aan te gaan. Afhankelijk daarvan moet je dan zien welke beslissingen er genomen moeten worden.
Nu heb je in ieder geval een relatie die er eigenlijk geen is.Anoniem16 juni 2015 om 19:35Beste Tandor, bedankt voor je reactie. Ik snap wel dat je moeilijk om raad in te geven..Omdat jij ons persoonlijk niet goed kent. Ik heb ook gepraat met haar. Zij zei dat het aan haar lag. Zij houdt wel van mij, maar door puberachtige kind heeft zij niet vaak zin in leuke dingen of zo iets..Haar dochter van 7 jaar oud luistert heel moeilijk tegen haar, moet apart eten koken voor haar dochter, haar dochter wacht op haar om samen naar bed slapen..dus samen slapen op 1 bed..bijna elke dag laat op school omdat haar dochter laat wakker is en moeilijk mee te werken met aankleden etc..Daardoor krijgt mijn geliefde zo veel spanning en stress…Vroeger was zij dol op wijntje, maar paar maanden geleden heeft zij geen trek in wijn etc..Zij is vroeger meer vrolijk, houdt van vieze grapjes op Facebook of zo iets..maar de laatste tijd walgt zij van vieze grapjes…zij wilt niet aanraken door iemand vanwege haar rotgevoel op haar onderbuik. Zij rookt de laatste tijd ook erg veel dan vroeger vanwege stress en spanning. Zij heeft ook gezegd dat zij op dit moment eigenlijk niet aan ons relatie denkt, maar aan haar dochter. Verder wilt zij mij echter niet kwijtraken..Het is wel moeilijk voor mij,hoor!
ReagerenJohn (moderator)
16 juni 2015 om 20:16Dat is inderdaad een heel vervelende situatie. Een moeilijke situatie. Maar ik denk wel dat je hier toch een keer goed over moet nadenken of je dit wel wilt……
ReagerenAnoniem16 juni 2015 om 20:56Ik heb ook gezegd tegen haar dat we misschien een tussenpauze willen nemen zodra zij meer tijd kan besteden aan haar dochter en tijdelijk geen contact met elkaar..Maar dat wou zij eigenlijk helemaal niet. We doen elke dag whatsappen, omdat we doven zijn. Ik wil haar absoluut echter niet kwijtraken, omdat ik zoveel van haar hou. Het is wel moeilijk om geduld hebben en wachten tot zij weer klaar is voor ons relatie zoals eerste en tweede jaar, waar we elkaar zoveel plezier hadden gekregen met liefde. Soms wilt zij wel samen met mij naar de hotel voor ontspannen zonder haar dochter erbij..dat vind zij wel heerlijk, maar goed zij heeft tegen mij gezegd dat ik niet zorgen moet maken dat zij niet meer van mij houdt. Zij heeft alleen meer tijd nodig voor haar en haar dochter…maar soms denk ik wel dat zij niet van mij houdt of zo iets. Ik deed heel veel voor haar zoals helpen met verhuizen of financiele steun of spullen voor haar ophalen..want soms durft zij niet alleen op weg naar andere huis zoals gratis spullen ophalen omdat zij vroeger zoveel meegemaakt heeft..maar ik krijg helaas weinig terug van haar. Ik denk dat zij niet zoveel ervaring mee met serieuze relatie..nooit zoveel liefde gekregen van mij (dat had zij gezegd tegen mij). Bij vorige exen krijgt zij weinig liefde, mishandeling, vreemdgegaan (mannen) en slecht behandeling. Toen zij meer dan drie jaar geleden had uitgemaakt met haar slechte ex en paar maanden later relatie met mij..Ik vraag me af..is dat eigenlijk te vroeg voor haar? (haarzelf overslaan)
ReagerenJohn (moderator)
16 juni 2015 om 21:19Dat is een vraag die ik niet kan beantwoorden. Ik ken jullie beiden niet genoeg. Het zou wel kunnen dat ze iets meer tijd nodig heeft. Het is natuurlijk minder goed , als je je leven laat leiden door een kind van 7. maar ieder maakt zo natuurlijk de eigen keuzes..
Reageren