- Jeff16 augustus 2022 om 06:22
Een keer gelukt maar was toen al hele tijd aan het spelen geweest met me penis liet hem elke keer van slap tot ik bijna kwam en dat hele tijd door tot ik spontaan kwam met een slappe
Solidsnake24 september 2022 om 04:56Het zou kunnen dat hij, maagd is, al een relatie heeft, de locatie te spannend vind. Je had het over een geheime relatie had met een collega etc. Deed je het op het werk toevallig?
Zou kunnen natuurlijk dat hij bang is betrapt te worden en dat dat een rol speelt.
Maar is allemaal gissen.
Vraag er gewoon naar.
Hij is er zelf bij en weet dat jij ziet dat hij geen volle erectie krijgt😁
Vind jet niet lekker?
Wat is er loos…
Zn reactie zegt meer dan gissen
ReagerenAndre7 februari 2023 om 15:38Hoe doe je dat? Duw je de slappe penis wat meer naar binnen?
ReagerenTolalola29 mei 2023 om 15:34Ik ben bestraald voor prostaatkanker. Ik word niet meer echt stijf. Mijn vrouw penetreren gaat niet meer. Ik kan mij wel aftrekken, maardat kost wel veel moeite. Als ik klasrkom (droog) dan doet dat flink pijn, het voelt als een soort kramp. Ik voel de plek wwar de pprostaat behoort te zitten en het doet pijn tot voorin mijn penis. Na enige tijd ontspant het, maar ik blijf geruime tijd voelen wat er gebeurd is. Prettig is anders.
ReagerenDirk7 maart 2025 om 18:53Goedemorgen
Reageren
Ik ben een maand geleden geopereerd verwijdering prostaat,kan ik krijg geen erectie nog , maar kan ik wel masturberen en klaar komen met een slappe penis?
DirkJohn (moderator)
7 maart 2025 om 19:05Daar kan niemand je zo antwoord op geven.
Reagerenedsel27 juli 2026 om 13:25Jazeker kan dat. Ik was ooit in een alternatieve opleiding waar een weekeinde het thema ‘Seks met lichaam en ziel’ aan de orde was. Er was een man bij de groep (20 vrouwen en mannen totaal) die al ruim 50 was en terwijl iedereen door de meiden een stijve had bleef hij bij hem slap. Een van de meiden zei wacht maar eens, en ging hem aftrekken en pijpen maar zijn pik bleef vrijwel slap maar begon wel te spuiten. Hij schaamde zich er zo voor, dat hij daarna naar huis is vertrokken. Jammer toch, want wij bewonderden hem om zijn forse lading en niks minder dan bij een stijve.
Reageren