kan een man klaarkomen met den slappe penis?t

Ik heb reeds paar maanden geheime relatie met een collega,hij houdt de boot af als het op sex aankomt. Ik vond dit vreemd,tot vorige week,ik hem mocht pijpen en zijn penis maar niet stijf werd. Wel kwam hij klaar. Wat kan de rede zijn?

Reactie

Daar kunnen verschillende redenen voor zijn.

Niet opgewonden genoeg, gespannen en sommige mannen zijn niet gevoelig voor orale seks.. hij zou er zelf natuurlijk ook wast over kunnen vertellen.

Reactie

Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief be√Įnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Jullie komen er samen niet meer uit. Het hebben van relatieproblemen kan dagelijks het leven behoorlijk belemmeren. Jullie hebben het... Lees verder
    Partner content

ik ben 7jaar geleden geopereerd aan mijn prostaat en deze is verwijderd wegens kanker.de uroloog heeft mij toen verteld dat ik nooit een erectie meer kon krijgen,maar met een slappe penis kan ik mij aftrekken en een orgasme krijgen .

Reactie

Ik ook ik krijg hem niet meer stijf, door mijn leeftijd (65) denk ik, maar kan wel klaarkomen, het is wel minder prettig, en een vrouw heeft niks meer aan mijn geslacht helaas, m'n handen zijn gelukkig een ander verhaal

Reactie

Je leeftijd zou het probleem toch eigenlijk niet moeten zijn. Ik raad je aan om hiermee naar de huisarts te gaan.

Reactie

Kan een man klaarkomen met slappe penis .

kan je dit medicamenteus verhelpen ?

Reactie

ik heb constant een verkrampt gevoel in mijn penis het voelt in de gehele pik en voel mij niet meer geil maar kom soms wel klaar bij het mastuberen met een slappe penis kan dit de prostaat zijn of ligt dit aan mijn suiker type twee

Reactie

Het kan van de diabetes zijn. Ga met die klachten naar je huisarts

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG
Reageer op: kan een man klaarkomen met den slappe penis?t
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief