- Anoniem10 november 2014 om 12:49
Hallo,
Mijn vriend en ik hebben met de seks soms problemen. Mijn vriend ervaart bij het hebben van geslachtsgemeenschap soms pijn door het hebben van een te nauwe voorhuid. Nu heeft hij voor een aantal weken een hormoonzalf gekregen om uit te proberen. Mijn vraag is nu, mogen we in deze periode wel gewoon seks hebben, en kan de hormoonzalf kwaad voor de vagina van de vrouw?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 november 2014 om 17:52Als de penis van te voren goed is gewassen zal dat geen probleem zijn.
ReagerenMr anoniem26 januari 2024 om 14:51Hallo,
Ik kwam dit bericht tegen en dit komt redelijk in mijn situatie terecht.
ik heb hormoonzalf gesmeerd aan de binnenkant van mijn voorhuid tegen de eikel aan.
Dokter wist niet precies wat ik had. nu is door de hormoonzalf klasse 3 mijn probleem zo goed als weg.(denk ik ik smeer nog vaseline)
alleen is mijn voorhuid nog wat licht rood (doet geen pijn) maar na hoe veel weken/dagen kun je weer sex hebben met je partner?
ik las dat je huid nog al dun wordt en je voorhuid achter je eikel is al niet bepaald dik.
ik wil het niet weer kapot maken dus ben benieuwd naar jullie kennis.ik hoor graag!
mvg
ReagerenJohn (moderator)
26 januari 2024 om 18:32Je zult zelf even in de gaten moeten houden of de huid herstelt is. Dus niet meer zo rood
Reageren