- Anoniem14 oktober 2014 om 11:25
hey heb 2 bevallingen achter de rug maar geen vaginale toch heb sins dien geen zin meer in sex en doet behoorlijk pijn bij de eerste bevalling was er minder zin nu bij de 2 de totaal niet meer ook als hij inwendig gaat spant het en doet het redelijk veel pijn als ik het toch door bijt bloed ik beetje bij spanen bedoel ik ook dat hij er met moeite in kan help mij aub want mis het intieme moment met mijn man en mijn man ziet er ook wel wat in af merk ik hij zegt van niet maar nu begint hem te denken dat ik hem niet meer aan trekgelijk vind of hem niet meer lief heb HELP AUB
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 oktober 2014 om 14:01Het zou misschien een verzakking kunnen zijn. Ga met de klachten naar de huisarts en vraag een verwijzing naar de gynaecoloog.
ReagerenAnoniem14 oktober 2014 om 15:00is al eens gebeurd en dan was alles oke maar de klachten gaan niet weg ook heb ik nu om de 2 weken menstruatie en pil houd het ook niet op blijkte het het word erger
ReagerenJohn (moderator)
14 oktober 2014 om 16:55Daarom is het juist goed om terug te gaan naar de gynaecoloog
ReagerenAnoniem14 oktober 2014 om 17:33mercikes
Reageren