Zoeken Vraag het forum

geen zin meer in sex na bevalling

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • moeder25

hallo

ik zit met een probleem.. na de geboorte van onze dochter heb ik geen zin meer in seX.
    voor de komst van ons kindje hadden we bijna elke dag sex.
    het is niet dat de sex niet goed is.. we laten elkaar altijd weten wat we lekker vinden.
    maar nu heb ik af en toe sex met mijn man om hem niet teleur te stellen.
    ik snap niks van mezelf maar ik heb er geen behoefte meer aan..
    kent iemand dit probleem???

groetjes

3 reacties
    Reageren
    Lana

Ja hoor, heel herkenbaar. Ik had na de bevalling ook helemaal geen behoefte meer, tot wel 5 jaar. Ik heb echt aan mezelf moeten werken, maar de drive is (bij mij) gelukkig weer helemaal terug. Heb geduld, het zijn de hormonen.

Reageren
    Anoniem

Hoi ik ben 23j en na mijn bevalling bijna 2jaar geleden.heb ik dit ook vindt dat vervelend voor mijn man maar weet niet hoe ik mijn libido terug normaal krijg het ligt hele maal aan mij hoor,maar weet nie wrm ik geen of bijna geen zin meer heb

Reageren
    John (moderator)

Dit is een probleem dat je eigenlijk met de gynaecoloog moet bespreken. Ga dus naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de gynaecoloog.

Reageren
Reageer op: geen zin meer in sex na bevalling
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.