- Anoniem8 oktober 2014 om 08:02
Hallo,
Is het altijd te merken wanneer het condoom scheurt? of op een andere manier kapot is?
Heb namelijk seks gehad en hebben het niet gecheckt. het was ook nog eens donker.7 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 oktober 2014 om 08:36Een gescheurd condoom zou nog op te merken kunnen zijn. Voor het overige niet.
ReagerenRicardo22 december 2019 om 01:34hoi ,, heb een vraagje ivm,,, tijdens gewone geslachtsgemeenschap met een prostituee (uiteraard met condoom),,, voelde ik een licht knak,tijdens het dieper te oefenen,,, was dit mijn penis ? Heb geen pijn ofso,,,Of zou het condoom gescheurt of geknakt zijn,?, bij het uittrekken heeft deze dame het condoom verder afgedaan met een gewoon keukenrol papier,, verder heb ik ook geen scheur gezien,, en dacht wel anders ook dat de vrouw ook zal gemerkt hebben ,,, ik pieker me wel heel erg in achteraf… groetjes ricardo
ReagerenJohn (moderator)
22 december 2019 om 10:26Ik zou het zo ook niet weten wat er geknakt is. As het je penis was, dan was het niet erg want je hebt er geen klachten aan over gehouden.
Reageren
Condoom lijkt me onwaarschijnlijk, die hoor je niet stuk gaanRicardo22 december 2019 om 11:40Ze zeggen toch wanneer een condoom het topje ploft je het direct zou weten?of wanneer het scheurt… deze 2 gevallen zouden toch ook duidelijk zichtbaar tijdens het uittrekken?Dus zou ik me verder geen zorgen over maken,,, ? Groetjes ricardo
ReagerenJohn (moderator)
22 december 2019 om 11:51Dat zou je ongetwijfeld wel merken
ReagerenRicardo23 december 2019 om 15:07mocht er iets mankeren ,,, zou de dame toch ook gezegd hebben ? Of een teken van paniek vertonen in elk geval? … ik stel van die vragen ?,,, ben iemand die enorm veel piekert
ReagerenJohn (moderator)
23 december 2019 om 20:24Over de dame kan ik niets zeggen… Maar ik denk dat je je zorgen om niets maakt. Je,kunt natuurlijk een soa test laten doen, dan weet je het zeker
Reageren