Zoeken Vraag het forum

condoom gescheurd?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Is het altijd te merken wanneer het condoom scheurt? of op een andere manier kapot is?
    Heb namelijk seks gehad en hebben het niet gecheckt. het was ook nog eens donker.

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Een gescheurd condoom zou nog op te merken kunnen zijn. Voor het overige niet.

Reageren
    Ricardo

hoi ,, heb een vraagje ivm,,, tijdens gewone geslachtsgemeenschap met een prostituee (uiteraard met condoom),,, voelde ik een licht knak,tijdens het dieper te oefenen,,, was dit mijn penis ? Heb geen pijn ofso,,,Of zou het condoom gescheurt of geknakt zijn,?, bij het uittrekken heeft deze dame het condoom verder afgedaan met een gewoon keukenrol papier,, verder heb ik ook geen scheur gezien,, en dacht wel anders ook dat de vrouw ook zal gemerkt hebben ,,, ik pieker me wel heel erg in achteraf… groetjes ricardo

Reageren
    John (moderator)

Ik zou het zo ook niet weten wat er geknakt is. As het je penis was, dan was het niet erg want je hebt er geen klachten aan over gehouden.
    Condoom lijkt me onwaarschijnlijk, die hoor je niet stuk gaan

Reageren
    Ricardo

Ze zeggen toch wanneer een condoom het topje ploft je het direct zou weten?of wanneer het scheurt… deze 2 gevallen zouden toch ook duidelijk zichtbaar tijdens het uittrekken?Dus zou ik me verder geen zorgen over maken,,, ? Groetjes ricardo

Reageren
    John (moderator)

Dat zou je ongetwijfeld wel merken

Reageren
    Ricardo

mocht er iets mankeren ,,, zou de dame toch ook gezegd hebben ? Of een teken van paniek vertonen in elk geval? … ik stel van die vragen ?,,, ben iemand die enorm veel piekert

Reageren
    John (moderator)

Over de dame kan ik niets zeggen… Maar ik denk dat je je zorgen om niets maakt. Je,kunt natuurlijk een soa test laten doen, dan weet je het zeker

Reageren
Reageer op: condoom gescheurd?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.