- Anoniem20 juni 2014 om 11:07
voor dat ik nog geen vriendin had rukte ik best wel vaak, maar nu helemaal niet omdat ik vriendin heb. Maar voor dat we sex hebben gehad begon ik soms ook al een beetje te stinken. maar toen ging het wel weer over naar paar dagen maar na dat ik nu sex heb gehad word de lucht steeds erger. en de lucht gaat ook niet weg. ik douch me elke dag super goed, ik was me penis met water. ik ben al mee naar de dokter gegaan en die weten ook niet wat het is. ik denk zelf dat er iets verstopt zit in me plasbuis dat sperma daar tegen houd beetje en dan blijft zitten een gaat ruiken, want plassen gaat ook veel moeilijker. maar ik ruik zelf helemaal niets maar juist mensen die niet vaak bij me zijn ruiken het niet.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 juni 2014 om 12:27Probeer meteen na de seks te gaan plassen en was je penis gelijk.
Reageren
Als er daarnaast ook nog problemen zijn met plassen, denk ik wel dat je aan je huisarts een verwijzing moet vragen voor de uroloog.Anoniem20 juni 2014 om 17:46Beste
Reageren
Ik had het zelfde probleem ik kan je een goede raat geven maar liever via prive
Anders mag je mijn een mail sturen naar [email protected]
MvgJohn (moderator)
20 juni 2014 om 18:31En waarom geef je de tip niet hier op het forum zodat anderen hier ook baat bij hebben?
ReagerenAnoniem20 juni 2014 om 18:39ik plas altijd na het sex, maar bedankt
ReagerenAnoniem21 juni 2014 om 10:04Ja idd
Reageren
Ik heb dat ook gehad toeknik 18 was en ze vonden het ook niet en had ook de tip gekregen van te gaan plassen na de seks maar dat bleef maar aanhouden
Ik ben naar het UZ Gent geweest bij een zeer goede uroloog
Ik heb daar twee dagen moeten blijven voor onderzoeken ik heb daar zelfs moeten mastruberen en blijkbaar zat er een kleine ontsteking in de urine weg
Die zeer moeilijk te zien is en met medicatie in een week was het voorbij
Mocht wel geen week seks hebben zelf niet met mezelf ..
Sorry voor het schrijven ben een echte west Vlaming ..
Ik hoop moatje heb je daar iets bij kunnen helpenAnoniem26 juni 2014 om 07:57Ja verstond het wel haha,maar bedankt! Ik ga over 2 weken weer heen en kijken als dan over is.
Reageren