- Anoniem8 juni 2014 om 02:50
Hallo,
Ik heb vorige week onveilige sex gehad met een iemand. Dit was overigens niet de eerste keer met deze persoon en ik had na de eerste keer een soa test gedaan om zeker te weten dat ik geen soa had opgelopen. Dit heb ik laten doen na 4-5 dagen. De arts vertelde me dat je normaal een week moet wachten, maar dat het nu ook al kon…
Na de 4e keer kreeg ik de volgende ochtend last van mijn eikel (voornamelijk de rand van de eikel is erg pijnlijk). Het pijnlijkste zijn de achterkant en de zijkant, de voorkant heb ik niet bijzonder veel last van. Vooral in de laatste twee dagen is plassen ook pijnlijker geworden.
Ook lukt het mij niet meer om mijn voorhuid over mijn eikel te trekken. Als ik dit probeer is het echt enorm pijnlijk bij het toompje. Dit maakt het op dit moment een beetje onmogelijk om het goed schoon te maken of te zien hoe de rand van de eikel eruit ziet.
In mijn leven heb ik al veel verschillende seksuele partners gehad (zowel met als zonder condoom), maar nog nooit zoiets als dit meegemaakt en ik begin mij nu toch een beetje zorgen te maken.
In mijn vele uren van online onderzoek voor ik deze vraag hier stelde lijken mijn symptomen een beetje op een schimmelinfectie, een (in)gescheurd toompje of gewoon te hard sex hebben gehad zonder dat zij nat genoeg was (alle bovenstaande is natuurlijk altijd een optie D)
Ik hoop dat jullie me een beetje verder kunnen helpen.
Dank u bij voorbaat.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 juni 2014 om 07:16Vervelend voor je.
Reageren
Zoals je al zei zijn er meerdere mogelijkheden. Zo ongezien is het moeilijk om daar iets over te zeggen. Is er iets te zien aan het toompje of eventueel aan de voorhuid zelf? Je zou onder de voorhuid moeten kunnen kijken om te zien wat er met je eikel aan de hand is. Te kijken of er wellicht wondjes zijn.
Ik denk dat je er goed aan zou doen om naar de huisarts te gaan. Die kan het beter bekijken en er wellicht iets aan doen.Anoniem8 juni 2014 om 09:50Zit in Thailand op het moment en een bezoek de doktor hier doe ik liever niet, zoals je misschien begrijpt. Ga over 2 weken zeker langs als ik weer terug kom, maar hoopte dat iemand me iets meer kon vertellen.
Aan de looks of it ziet het er allemaal prima uit. Had eerst last van een opgezwollen huidhuid aan de kant van het toompje maar dat is nu redelijk afgenomen..
ReagerenJohn (moderator)
8 juni 2014 om 13:03Het is mogelijk dat je een infectie hebt. Maar om dat te zien, zou de voorhuid dus van je eikel moeten. Je zou eigenlijk een antibacteriële crème moeten gebruiken. Met lenzenvloeistof en een spuitje zou je eventueel onder de voorhuid kunnen spoelen om schoon te houden en de voorhuid los te krijgen.
Reageren