- Anoniem1 mei 2014 om 11:07
Hallo
ik heb 2 weken geleden voor de eerste keer seks gehad, maar dan wel onveilig. Nu, 2 weken later, heb ik last van pijn in mijn onderbuik. Het is meer een opgeblazen gevoel. Nu heb ik al gelezen dat dit kan komen doordat mijn vriend mijn baarmoederwand geraakt kan hebben. Ik weet natuurlijk niet zeker of het wel echt daardoor komt, want deze pijn heb ik al 2 weken lang.
Ik heb schrik dat ik toch zwanger kan zijn, maar buikpijn tijdens zwangerschap is blijkbaar een teken dat je een miskraam hebt.
Ik neem natuurlijk wel de pil. Al ongeveer 1 jaar ben ik aan de pil en ik zou niet zwanger mogen zijn als ik de pil correct inneem en ze niet vergeet. Dit is deze maand nog niet gebeurd. Ik heb seks gehad 1 week na mijn menstruatie. Ik ben een dag later naar de apotheker geweest om de morning after pil te vragen. Hij zei dat dit niet nodig was, maar door deze buikpijn heb ik toch het gevoel dat er iets mis is.
Ik weet echt niet wat er aan de hand is. Help.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 mei 2014 om 11:22Je geeft zelf al aan wat de oorzaak zou kunnen zijn. Een zwangerschap is wel heel erg onwaarschijnlijk. Als de klachten blijven aan houden ga dan even naar je huisarts.
ReagerenAnoniem1 mei 2014 om 11:27Dus je denkt dat ik zeker niet moest stressen dat ik zwanger kan zijn?
ReagerenJohn (moderator)
1 mei 2014 om 14:56Volgens mij hoef je inderdaad niet te stressen over een zwangerschap. Zo snel krijg je trouwens geen buikklachten als je zwanger zou zijn.
Reageren