Zoeken Vraag het forum

Buikpijn na eerste keer onveilige seks maar ik neem pil.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo
    ik heb 2 weken geleden voor de eerste keer seks gehad, maar dan wel onveilig. Nu, 2 weken later, heb ik last van pijn in mijn onderbuik. Het is meer een opgeblazen gevoel. Nu heb ik al gelezen dat dit kan komen doordat mijn vriend mijn baarmoederwand geraakt kan hebben. Ik weet natuurlijk niet zeker of het wel echt daardoor komt, want deze pijn heb ik al 2 weken lang.
    Ik heb schrik dat ik toch zwanger kan zijn, maar buikpijn tijdens zwangerschap is blijkbaar een teken dat je een miskraam hebt.
    Ik neem natuurlijk wel de pil. Al ongeveer 1 jaar ben ik aan de pil en ik zou niet zwanger mogen zijn als ik de pil correct inneem en ze niet vergeet. Dit is deze maand nog niet gebeurd. Ik heb seks gehad 1 week na mijn menstruatie. Ik ben een dag later naar de apotheker geweest om de morning after pil te vragen. Hij zei dat dit niet nodig was, maar door deze buikpijn heb ik toch het gevoel dat er iets mis is.
    Ik weet echt niet wat er aan de hand is. Help.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je geeft zelf al aan wat de oorzaak zou kunnen zijn. Een zwangerschap is wel heel erg onwaarschijnlijk. Als de klachten blijven aan houden ga dan even naar je huisarts.

Reageren
    Anoniem

Dus je denkt dat ik zeker niet moest stressen dat ik zwanger kan zijn?

Reageren
    John (moderator)

Volgens mij hoef je inderdaad niet te stressen over een zwangerschap. Zo snel krijg je trouwens geen buikklachten als je zwanger zou zijn.

Reageren
Reageer op: Buikpijn na eerste keer onveilige seks maar ik neem pil.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.