Zoeken Vraag het forum

Buikpijn na eerste keer

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lisa

Hoi allemaal,

Ik heb mijn eerste keer gehad, we hebben het twee keer gedaan, en nu heb ik daar nog buikpijn van twee dagen later. Dit voel ik op en onder de lijn van mijn navel.
    Ook moet ik de hele tijd plassen. We deden het zonder condoom maar ik ben wel aan de pil. Na de seks ben ik wel binnen een half uur naar de wc geweest.
    Iemand enig idee hoe de buikpijn en het plassen zo kunnen aanhouden?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Waarschijnlijk ben je niet goed ontspannen genoeg geweest of is de seks te ruig geweest.

Reageren
    Lisa

Hij is inderdaad wel redelijk diep geweest maar het was niet heel pijnlijk dus ik had het idee best ontspannen te zijn.

Ik weet hoe het werkt met de pil en die slik ik al jaren. Het is beschermerd voor 99%. Wel ben ik 14 dagen geleden, toen ik net 3 dagen begonnen was met de strip na het ongesteld zijn, 1 pil van de strip vergeten te slikken. Nu ben ik met de strip bijna klaar, ik moet er nu nog 4. Dan ga ik over op strip twee, aangezien ik er altijd twee achter elkaar doorslik. Kan dit gevolgen hebben, aangezien mijn vriend twee keer in mij is klaargekomen?

Ik wil gewoon voor de zekerheid horen dat de buikpijn en het plassen geen tekenen kunnen zijn van bevruchting, innesteling etc.

Reageren
    John (moderator)

Je kunt na 2 dagen ONMOGELIJK al zwanger zijn en al helemaal geen innesteling hebben. Je hebt geen eisprong omdat je de pil slikt. De vergeten pil kan ook de oorzaak jet zijn want dat is langer dan 7 dagen geleden.

Reageren
    Lisa

Dankjewel, dit stelt me ontzettend gerust!

Reageren
Reageer op: Buikpijn na eerste keer
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.