- Lisa1 januari 2018 om 17:40
Hoi allemaal,
Ik heb mijn eerste keer gehad, we hebben het twee keer gedaan, en nu heb ik daar nog buikpijn van twee dagen later. Dit voel ik op en onder de lijn van mijn navel.
Ook moet ik de hele tijd plassen. We deden het zonder condoom maar ik ben wel aan de pil. Na de seks ben ik wel binnen een half uur naar de wc geweest.
Iemand enig idee hoe de buikpijn en het plassen zo kunnen aanhouden?4 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 januari 2018 om 17:42Waarschijnlijk ben je niet goed ontspannen genoeg geweest of is de seks te ruig geweest.
ReagerenLisa1 januari 2018 om 18:06Hij is inderdaad wel redelijk diep geweest maar het was niet heel pijnlijk dus ik had het idee best ontspannen te zijn.
Ik weet hoe het werkt met de pil en die slik ik al jaren. Het is beschermerd voor 99%. Wel ben ik 14 dagen geleden, toen ik net 3 dagen begonnen was met de strip na het ongesteld zijn, 1 pil van de strip vergeten te slikken. Nu ben ik met de strip bijna klaar, ik moet er nu nog 4. Dan ga ik over op strip twee, aangezien ik er altijd twee achter elkaar doorslik. Kan dit gevolgen hebben, aangezien mijn vriend twee keer in mij is klaargekomen?
Ik wil gewoon voor de zekerheid horen dat de buikpijn en het plassen geen tekenen kunnen zijn van bevruchting, innesteling etc.
ReagerenJohn (moderator)
1 januari 2018 om 19:04Je kunt na 2 dagen ONMOGELIJK al zwanger zijn en al helemaal geen innesteling hebben. Je hebt geen eisprong omdat je de pil slikt. De vergeten pil kan ook de oorzaak jet zijn want dat is langer dan 7 dagen geleden.
ReagerenLisa2 januari 2018 om 10:05Dankjewel, dit stelt me ontzettend gerust!
Reageren