Zoeken Vraag het forum

Help mijn vriend schuift alles weg op ziekte

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo,

ik heb nu 7 jaar een relatie.
    mijn partner zegt dat hij ptts heeft ( angstoornis)
    mijn vriend heeft de afgelopen 6 jaar maar korte banen gehad door zijn ptts.
    Ik ben finaceel de grote inkomen van ons 2e.
    mijn vriend heeft 7 dagen 24 uur p.d thuis gezeten in 6 jaar. in deze tijden heb ik veel gehoord ( nu nog) dat er te weinig geld is en het huis vies is.
    ik werk iedere dag en heb 7 dagen in de week gewerkt( 2 jaar lang 55 tot 60 uur in de week) wat ik niet meer aan kon.
    op sex gebied is het alleen zijn eigen belang terwijl hij weet dat ik erg veel moeite heb i.v.m mijn verleden.
    hier houd hij geen rekening mee.
    ik heb 6 jaar mijn nek uit gestoken en alles over me heen gekregen. altijd voor hem klaar gestaan maar ik voel me erg ondergewaardeerd ik denk negatief zegt hij , ik accepteer zijn vrienden / familie niet . terwijl ik dat wel doe ik ben heel positief ingesteld en sta open voor vrienden en familie maar ik wil wel eens rust even lekker met zijn 2e ( mijn huis zit iedere weekend vol met vrienden / familie van hem ) .mijn vriend schuift alles naar zijn ptts toe ( niet werken, vrienden, uitgaan, auto rijden met vreemden, drank , niet kunnen opruimen,vergeet achting, moeilijke prater ) nu is mijn vriend uit behandeling en wil voor hem zelf starten hij is snel kwaad en zegt dat ik zijn ziekte niet snap dat hij dat snel is en ik me daar maar eens in moet verdiepen , maar zodra er iemand langs komt is hij vrolijk terwijl ik net bijv een discussie het hem heb en ik daar verbaast van op kijk.

Ik heb vaak op het punt gestaan om weg te gaan maar wat moet ik nu echt

Reageer op: Help mijn vriend schuift alles weg op ziekte
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.