Zoeken Vraag het forum

Te vroeg klaarkomen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben een jongeman van 32 jaar. Heb niet veel sexuale activiteiten. Af en toe gebeurd er wat. Dit kan soms met meer dan een jaar er tussen plaats vinden.
    Maar als er dan eindelijk een keer wat gebeurd dan is het voor mij ook heel snel weer afgelopen omdat ik dan vaak al klaar ben gekomen voordat ik eigenlijk nog moet beginnen. Er is echt totaal geen controle over het moment van klaarkomen.
    Nu weet ik niet of dit komt omdat ik gewoon weinig sex heb en dus elke keer als het begint het weer een hele tijd geleden is en dat misschien stress oplevert.
    Ook heb ik ergens gelezen dat het een te laag aan serotonime kan zijn. Maar is dat te testen? En is het dan verstandig om daar pillen voor te slikken?

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

1 reactie
    Reageren
    Tandor1

Ik denk dat je voor je “probleem” geen pillen nodig hebt.
    Je hebt zelf eigenlijk al de verklaring gegeven.
    “als er dan eindelijk een keer wat gebeurd” zoals je zelf schrijft, is de opwinding zo groot dat je afgaat als een raket. Vervelend maar eigenlijk normaal.
    Wanneer je in een relatie zit en meer seks zult hebben gaat dat normaal gesproken vanzelf beter.

Wat je in die tussentijd zou kunnen doen:
    Masturbeer even voordat je in actie moet komen.
    Andere mogelijkheid is aan de huisarts een verdovende crème te vragen die daar vaker voor wordt gebruikt. De gevoeligheid van je eikel neemt daardoor iets af waardoor je het langer kunt volhouden.

Reageren
Reageer op: Te vroeg klaarkomen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.