- Anoniem23 oktober 2013 om 16:58
Ik ben een jongeman van 32 jaar. Heb niet veel sexuale activiteiten. Af en toe gebeurd er wat. Dit kan soms met meer dan een jaar er tussen plaats vinden.
Maar als er dan eindelijk een keer wat gebeurd dan is het voor mij ook heel snel weer afgelopen omdat ik dan vaak al klaar ben gekomen voordat ik eigenlijk nog moet beginnen. Er is echt totaal geen controle over het moment van klaarkomen.
Nu weet ik niet of dit komt omdat ik gewoon weinig sex heb en dus elke keer als het begint het weer een hele tijd geleden is en dat misschien stress oplevert.
Ook heb ik ergens gelezen dat het een te laag aan serotonime kan zijn. Maar is dat te testen? En is het dan verstandig om daar pillen voor te slikken?Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.
1 reactieReagerenTandor123 oktober 2013 om 18:26Ik denk dat je voor je “probleem” geen pillen nodig hebt.
Je hebt zelf eigenlijk al de verklaring gegeven.
“als er dan eindelijk een keer wat gebeurd” zoals je zelf schrijft, is de opwinding zo groot dat je afgaat als een raket. Vervelend maar eigenlijk normaal.
Wanneer je in een relatie zit en meer seks zult hebben gaat dat normaal gesproken vanzelf beter.Wat je in die tussentijd zou kunnen doen:
Reageren
Masturbeer even voordat je in actie moet komen.
Andere mogelijkheid is aan de huisarts een verdovende crème te vragen die daar vaker voor wordt gebruikt. De gevoeligheid van je eikel neemt daardoor iets af waardoor je het langer kunt volhouden.