- bas24 maart 2013 om 18:33
IK ben bas.
al heel lang heb ik het gevoel dat ik niet ik het goede
lichaam zit .
ik heb liever echte borsten en dat andere.
vroeger en nu nog steeds steelde ik soms een jurkje
uit de kast van mijn zus – in die meisjes kleren voel ik me echt thuis en zat ik lekker in mijn vel !!!
En er met mijn familie er over praten zie ik erg tegen op
ik zal zoiets niet durfen zeggen, zoiezo zou ik dat mijn ouders niet aan willen doen.Maar ik zit er al zolang mee dat ik in deze avond heb gedurft om dit op het web te zetten
En ik zou dus een meisje willen zijn maar dat is niet mijn enige droom want ik zou heel graag een zee meermin willen zijn, ik weet dat dat er niks mee te maken heeft maar ik moet het even kwijt.4 reactiesReagerenEmma24 maart 2013 om 18:41Hallo Bas,
Er zijn al best wel veel topics die hier over gaan op deze site… Heb je die al eens doorgelezen?Liefs, Emma
ReagerenAnoniem124 maart 2013 om 18:43Lees meer vragen en antwoorden over meisje worden:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Ik+wil+graag+meisje+zijn&sa=zoekenGerrie25 maart 2013 om 22:30Hallo Bas, mag ik vragen hoe oud je bent? Het is tegenwoordig heel normaal als een jongen liever een meisje wil zijn en andersom natuurlijk ook en gelukkig kan dit soms verholpen worden.Maar hoe lang en hoe goed heb je hierover nagedacht? Alleen een kledingstuk van je zus aantrekken,zegt nog niet zoveel,want er komt heel wat meer bij kijken.Het is een hele ingreep en psychisch moet je wel erg sterk staan.Natuurlijk doe je dit je ouders liever niet aan,maar wat wil je anders? Doe je dit niet,dan zul je je doodongelukkig voelen en veel dingen stiekem moeten doen.Als je echt voor 100% zeker bent,moet je ervoor gaan en er voor uitkomen.Wat die zeemeermin betreft,zal dit altijd een waan-idee blijven en dat weet jezelf denk ik ook wel.Ik wens je veel sterkte en kom voor jezelf op,als je dit serieus wilt.
ReagerenBas26 maart 2013 om 14:09Bedankt Gerrrie ik ben 14 jaar oud,
alleen over die zeemeermin snap niks van want ik heb dat er niet opgezet michien was het mijn kleinere zusje want ik had ruzie met haar.
Ik hoop dat ze het niet geleze had !Nog bedankt voor de tips maar ik durf het ernog niet over te praten met mijn ouders behalve als mijn zusje het al heeft gezecht XD. -Gr Bas-
Reageren