- bella4 maart 2013 om 14:12
Hallo,
Heeft iemand een tip om het vrijen langer te laten duren?
Hoe krijg ik mijn man zover dat hij meer dan 1 keer klaarkomt? Mijn man is na 1 keer echt klaar en wil dan niks meer. Hij is vaak binnen een kwartier klaar. (dan heeft hij het zelf al gerekt)Ik wil zo graag meer en langer van hem genieten6 reactiesReagerenKimmie4 maart 2013 om 14:31Waarom moet jouw man meerdere keren klaarkomen? Jullie kunnen ook een dildo gebruiken zodat jij nog meerdere keren kan klaarkomen. Of een cockring voor je man, zodat hij z’n erectie langer kan behouden.
Reageren
GroetjesBellatje4 maart 2013 om 15:11HOi, dat hadden we al geprobeerd, maar dat vinden we allebei niet zo leuk. Als hij klaar is wil hij me ook niet meer “aanraken”
ReagerenJoleen4 maart 2013 om 15:18René Nienkemper4 maart 2013 om 15:25Te snel klaarkomen? Emla creme is een zalf die helpt tegen vroegtijdige zaadlozing (premature ejaculatie). Het wordt geproduceerd door astrazeneca en bevat de werkzame stoffen “lidocaïne” en “prilocaïne”.
ReagerenEmma4 maart 2013 om 15:28Emla crème is alleen op recept verkrijgbaar.
Reagerenanoniem4 maart 2013 om 17:47Ik heb precies hetzelfde alleen andersom. Ik vind het fijn als een vrijpartij gewoon een paar uur duurt. Vroeger kon ik gemakkelijk 4 keer klaarkomen, maar nu is ze na 2x klaarkomen het al zat. me vriendin kapt het altijd af na een uurtje en ik wil dan eigenlijk nog meer.
Reageren
Het maakt dan ook niet uit of ik nog geheel haar aandacht geef, zij wil dan iets anders doen en daar zit dan haar mind in vast. Ik zeg dan wel dat je zin moet maken, maar eigenlijk maakt het helemaal niet uit wat ik zeg. ik kan dan net zo goed zeggen whoepiedoepiedoe.
oja en in jou situatie, kan je niet eerst je vriend aftrekken. misschien dat hij dan wel langer wilt. Verder zijn rustmomenten in de seks ook relaxt. Dat je vriend dan meteen star nergens zin in heeft, vind ik erg egoistisch.