Zoeken Vraag het forum

Hoe kan ik het vrijen langer laten duren?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • bella

Hallo,

Heeft iemand een tip om het vrijen langer te laten duren?
    Hoe krijg ik mijn man zover dat hij meer dan 1 keer klaarkomt? Mijn man is na 1 keer echt klaar en wil dan niks meer. Hij is vaak binnen een kwartier klaar. (dan heeft hij het zelf al gerekt)Ik wil zo graag meer en langer van hem genieten

6 reacties
    Reageren
    Kimmie

Waarom moet jouw man meerdere keren klaarkomen? Jullie kunnen ook een dildo gebruiken zodat jij nog meerdere keren kan klaarkomen. Of een cockring voor je man, zodat hij z’n erectie langer kan behouden.
    Groetjes

Reageren
    Bellatje

HOi, dat hadden we al geprobeerd, maar dat vinden we allebei niet zo leuk. Als hij klaar is wil hij me ook niet meer “aanraken”

Reageren
    Joleen

Andere standjes proberen. Steeds hetzelfde gaat vervelen.

Succes

Reageren
    René Nienkemper

Te snel klaarkomen? Emla creme is een zalf die helpt tegen vroegtijdige zaadlozing (premature ejaculatie). Het wordt geproduceerd door astrazeneca en bevat de werkzame stoffen “lidocaïne” en “prilocaïne”.

Reageren
    Emma

Emla crème is alleen op recept verkrijgbaar.

Reageren
    anoniem

Ik heb precies hetzelfde alleen andersom. Ik vind het fijn als een vrijpartij gewoon een paar uur duurt. Vroeger kon ik gemakkelijk 4 keer klaarkomen, maar nu is ze na 2x klaarkomen het al zat. me vriendin kapt het altijd af na een uurtje en ik wil dan eigenlijk nog meer.
    Het maakt dan ook niet uit of ik nog geheel haar aandacht geef, zij wil dan iets anders doen en daar zit dan haar mind in vast. Ik zeg dan wel dat je zin moet maken, maar eigenlijk maakt het helemaal niet uit wat ik zeg. ik kan dan net zo goed zeggen whoepiedoepiedoe.
    oja en in jou situatie, kan je niet eerst je vriend aftrekken. misschien dat hij dan wel langer wilt. Verder zijn rustmomenten in de seks ook relaxt. Dat je vriend dan meteen star nergens zin in heeft, vind ik erg egoistisch.

Reageren
Reageer op: Hoe kan ik het vrijen langer laten duren?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.