Zoeken Vraag het forum

wat vinden meisjes van seks?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniemejongen

hoi, ik ben een jongen van 15 jaar en ik zou wel seks willen hebben met een vriendin van me.. ik weet niet goed of zij dat ook wil en ik durf het er nog niet te vragen.. daarom wil ik hier eerst ff vragen wat meisjes van seks vinden? van pijpen enzo vinden ze dat wel wat of vinden ze dat echt helemaal niks? en op welke leeftijd hbben de meeste meisje seks voor het eerst?

11 reacties
    Reageren
    boy

hoi

ik denk dat je nog een beetje jong bent daarvoor en je vriendin ook hoelang ben je al samen? ik ken mensen die op jonge leeftijd al vader en moeder werden dan staat je leven leterlijk op zn kop dus ik zou zeggen stel het nog even uit. de eerste keer voor een vrouw kan ook pijnlijk en onpretig zijn. want het maagdenvlies breekt scheurt dan kan dit een beetje bloeden. hoe ze er over denken kan ik je niet vertellen. volgens mij ligt het leeftijd ergens tussen de 17 en de 23 denk ik
    wil je het echt weten lees meiden bladen 😀 misch vindt je er wat over

Reageren
    Lola

Op jouw leeftijd is seks verboden. Verdiep je eerst maar eens in seksuele voorlichting voordat je iets gaat ondernemen met een meisje. Wat weet je van de pil? Hoe doe je een condoom om? Wat is een SOA? Hoe kan een meisje zwanger raken? En zo nog wel duizend vragen… Houd eerst haar hand maar eens vast en zeg dat je haar lief vindt. Dat is voorlopig genoeg.

Reageren
    jessie

je bent nog jong.waardeer jezelf goed.liever mastubeer je jezelf hoor tot je 18ejaar,dan je een jong meisje pijn gaat doen..zo kan je jezelf onder controle brengen..denk meer aan school..

Reageren
    Ginny

laat ze maar lekker kletsen =)
    ik ben zelf ook 15 en ik denk dat je prima seks kan hebben op die leeftijd. we zijn geen kleuters meer.
    maar voor ieder meisje is verschillend of en wat ze wil. het is eng, dat geloof ik best maar je kan het t beste aan haar vragen, zovan: uhm ik heb zitten denken en ik dacht misschien kunnen we een stapje verder gaan dan zoenen? ik bedoel het hoeft niet als jij niet wil hoor. zoiets. lola verwart 15 met 5 ofzow ;p ik bedoel het is misschien niet helemaal legaal maar het is niet zo dat er ineens een agent je kamer binnen komt stormen als je bezig bent en je ineens gaat arresteren. ik ken genoeg meiden die het al gedaan hebben op hun 15e dus ik denk niet dat je je zorgen moet maken over de leeftijd. het gaat erom of jullie er allebei aan toe zijn. hou je me op de hoogte? =)
    xxx

Reageren
    c

je bent nog een kleine kerel. vraag je moeder of vader.

Reageren
    Anoniempje

Ik ben een meisje van 14.
    Ikzelf weet er ook niet alles over,
    maar heb wel al gehoord dat het voor een meisje als ze haar niet volledig op haar gemak voelt, of er nog niet klaar voor is, het een beetje pijnlijk kan zijn..
    Dus ik geef je een tip mee: Wees voorzichtig, denk eerst goed na.
    Akkoord dat je dat wil, zo gaat dat nu eenmaal in de puberteit, maar ik zou oppassen.. Meisjes kunnen sneller zwanger geraken dan jij en ik denken.. Veel succes!

Reageren
    mij

Iedereen verschilt qua wat hij/zij lekker vind. De een moet al kokhalzen bij het idee van pijpen terwijl de ander bij wijze van spreke al aan je rits zit. Praat er met elkaar over. Alleen snap ik niet waarom je dit wilt met ‘zomaar een vriendin’ wacht totdat je diegene tegenkomt waarvan je houdt. De eerste keer maak je maar één keer mee. Ik vind dit trouwens niet heel leeftijdsgebonden maar meer hoe je relatie met je parther is. Nu moet je natuurlijk geen 13 zijn, maar ik denk ‘liever op je 15e met je grote liefde dan op je 17e met een wildvreemde. Ik ben 15 en heb er geen moment spijt van gehad dat ik al seks heb met mijn vriend want we zijn dol op elkaar. Hopelijk heb ik je een beetje geholpen!

Reageren
    Mij

Wat een hoop slechte reacties, dat vind ik wel jammer. Deze jongen vraagt gewoon om advies en jullie komen met dingen dat het ‘verboden’ is en dat hij er te jong voor is? Hoe weet je dat? Bron? Want dan moet ik me misschien maar even aangeven omdat toen ik nog een puber was ik ook seks had op mijn 15e met mijn 15 jarige vriendin, wat een crimineel ben ik. Riekt erg naar een bekrompen christelijke mening als je het mij vraagt.

Maar om even serieus te zijn. Je moet het pas doen als jullie er allebei klaar voor zijn. Lees je in en wees bewust van de risico’s en hou rekening met elkaar. De eerste keer is altijd speciaal dus je moet het alleen doen als je haar ook goed behandelt, niet alleen omdat je met iemand seks wilt.

Reageren
    Ik

Hoezo slechte reacties? Je moet eens weten hoeveel jongeren met elkaar naar bed gaan zonder de consequenties te overzien. En je moet eens weten hoeveel jongeren denken zwanger te raken door masturberen! Wil je bronnen? Lees deze site dan eens goed door!

Reageren
    ferdinand

ik ben zelf 17 ben ook ontmaagd op mn 16e maar je komt over als een kind die er niks van snapt

Reageren
    Anoniem

Tegenwoordig doen mensen het al op hun 13e.. Tijden veranderen. Is niet “verboden”

Reageren
Reageer op: wat vinden meisjes van seks?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.