Zoeken Vraag het forum

Gemengde signalen van ex

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anne

Mijn ex en ik zijn uit elkaar…nu een maand. Reden…geen respect voor elkaar en dit uitte zich ook in fysiek geweld, zo heb ik hem een klap gegeven omdat hij op me af kwam lopen en omdat we gewoon slaande ruzie hadden. Verder als we dus geen ruzie hebben was onze relatie gewoon goed. Seks is goed, we zijn vaak samen en lief voor elkaar etc. Doordat ik hem dus een klap heb gegeven (heeft hij ook weleens bij mij gedaan, maar hem gewoon vergeven) wil hij nu voorgoed uit elkaar….maar… ik vroeg een aantal dagen nadat de relatie verbroken was of ik mijn spullen mocht ophalen…dit was prima…vervolgens gaat hij staan huilen en zegt hij: “we praten nog wel”…maar hoor vervolgens niks…daarna moest ik nog een deel van mijn spullen ophalen en weer zelfde verhaal…toen heb ik gezegd maak nu maar je keuze want ik ga niet in onzekerheid leven…houd zielsveel van je n wil echt dat het goed komt, maar het is jouw keus want jij hebt mij gedumpt…zo werkt het toch? Dus hij zegt: “Als ik nu moet kiezen dan is het definitief uit, dus ik natuurlijk super verdrietig (had ik niet moeten doen!, want nu heeft hij de touwtjes in handen). We hebben wel dagelijks contact…soms smst hij mij of ik hem met de onzinnigste dingen gewoon om contact te hebben…daarnaast hebben we in die maand ook gewoon 2 x seks gehad…welke echt geweldig waren….maar gebruikt hij mij voor de seks of wat wil hij nou? (kunnen jullie natuurlijk ook niet weten)…heb het hem gevraagd en hij zegt ja we kunnen niet meer samenwonen als we apart wonen is alles koek en ei…we moeten gewoon dingen samen doen en dan groeien we vanzelf weer naar elkaar toe (maar hij nodigt me nooit uit en als ik wordt uitgenodigd dan loopt dit altijd uit op sex). Ik wil hem echt dolgraag terug en heb echt super veel spijt van mijn daden maar hoe kan ik het beste handelen in deze situatie? Contact verbreken…ruimte bieden? En wat vinden jullie van zijn reacties? Ik wil trouwens misschien aan de andere kant van het land gaan wonen…en toen werd hij wel een beetje emotioneel van je komt dan toch nog wel een keer langs…en ik hoop dat je daar gelukkig wordt en misschien moet ik daar dan maar heen komen…Alvast bedankt voor jullie reacties xx

7 reacties
    Reageren
    anne

niemand?;)

Reageren
    Tom

Pfff, lastig wel, maar ik zou deze jongen niet meer terug willen. Hij heeft jou ooit een pets gegeven en als jij hem nu een pets verkoopt, sta je meteen op straat. Ik vind agressie sowieso niet kunnen maar goed, het is gebeurd. Nogmaals, ik zou voor mezelf kiezen en nieuw geluk zoeken aan de andere kant van het land. Ik zou ook niet meer bellen en SMS’en, daar houd je jezelf mee voor de gek. Succes.

Reageren
    Italiana

Hallo! Wat een lastige situatie zeg. Het is tijd om aan jezelf te denken. Jij hebt hem gevraagd om een keuze te maken. Maar wat is jouw keuze nou eigenlijk? Wat wil jij? Het klinkt inderdaad alsof hij de touwtjes in handen heeft .. want hij heeft het voor het kiezen, hij beslist wanneer hij jou ziet en wanneer jullie dus seks hebben. Ook vraag je of je hem ruimte moet bieden. Conclusie: Je laat je veel te veel meeslepen! Zoals hierboven al is gezegd: kies voor jezelf! Een echte man toont respect voor zijn vrouwtje en blijkbaar heeft hij jou al zo naar beneden gehaald dat je denkt dat hij jou nog waard is. Dat is hij kennelijk niet!

Liefs, Italiana

Reageren
    Francis

Lijkt me leuk als ze nog eens reageert…

Reageren
    anne

Hallo bedankt voor jullie reacties. Ik wil niets anders dan dat het goed komt. Maar eergisteren zijn we dus gaan lunchen, een boswandeling gemaakt en zei hij ook echt dat hij me mist en niet zonder mij kan,we waren zelfs verdwaald en hebben gigantisch zitten lachen. Dus ik heb daarna gezegd, maak nu je keus. De volgende dag zag ik hem weer op school en zei hij ik zie je morgen wel weer en toen zei ik ja dat heb ik vaker van je gehoord, wat wil je nou eigenlijk? En toen vertelde hij mij dat hij geen toekomst met mij ziet, omdat het dan de eerste 3 maanden goed gaat en daarna toch weer fout gaat. Hij heeft gewoon voor de 3e keer weer mijn hart gebroken. Ik heb hem nu een brief gestuurd en hem beloofd met rust te laten…het lastige is alleen dat ik aangeef dat ik geen contact meer wil als hij toch niet verder met mij wil, maar hij heeft het daar moeilijk mee en wil wel contact met mij onderhouden maar zo kan ik hem gewoon niet vergeten. Ik heb gewoon het gevoel dat hij ook in een emotionele achtbaan zit aangezien hij de ene dag zo lief en romantisch is en de andere dag me echt haat en pijn doet. Hij vertelde mij ook gisteren dat ik nooit een goede moeder zou zijn…maar daar heeft hij me gisteravond nog wel over gecontact dat het hem echt speet en dat hij dat niet had moeten zeggen. Ik ga hem nu niet meer contacten. Ik ga gewoon niet weer met me laten spelen, dat doet gewoon te veel pijn. Als hij mij contact dan zie ik het wel weer, maar anders is het gewoon over. Ik heb ook aangegeven dat het gewoon nu van zijn kant moet komen. Ik kap ermee.

Reageren
    liema

mijn ex zei dingen op een rare manier alleen via sms of ping deed heel erg afstandelijk, maar als ik daarzo bij hem was was tie blij en kon tie zijn ogen niet van me afhouden, en dan als ik er niet meer was deed tie weer afstandelijk. en op ping zei tie dat tie een tijdelijke break wouw ik ging er mee akkoord en ik zei hem alleen van kom keer mijn spullen halen ja toen werd tie boos, toen had ik hem uitgelegd waarom ik gunde hem gewoon zijn rust, maar hij gaf me echt van die gemixte signalen af en dan was het opeens niet uit en dan weer wel, zo ging het alleen via sms werd er gek van, had hem ook gezegd dat tie niet weet wat hij wilt. en hij geeft me de schuld van alles. omdat ik zo pissig was wouw ik helemaal een einde aan dit alles maken heb hem gewoon gezegd als je het leuk vind of niet ik kom vandaag ik breng jou spullen doe ik in jou brievenbus en zie je me nooit meer, want hij zei ook erge dingen tegen me daarvoor ik hou het liever voor me zelf. toen had hij erop gereageerd hij zei van ja kom maar, ik was daar maar kon niet echt praten door die dingen die hij tegen me zei. hij vroeg hoe het met me ging van die dingen, en toen keek tie me ook aan maar durfde niet terug te kijken en toen we in lift waren we gingen ergens heen begon tie me haar aan te raken een vriend van hem was er ook, het werd al ook laat ik bleef er slapen gewoon op de bank hij in de kamer en vroeg me nog of ik bij hem in bed kwam liggen omdat het beter was dat vroeg tie me 2 keer maar ik was zo gebroken dat ik et gewoon niet kon, die vriend van hem bleef ook slapen en in middag ben ik daar weg gegaan, hij zag me niet weg gaan nam die beslissing om te gaan hoe moeilijk het ook was liet zijn spullen achter wat hij me gaf. en kreeg later smsje van hem dat hij het ook niet leuk vond en dat hij hoopt over paar maanden met me te kunnen praten en hij zei ook dat hij gebroken was omdat ik beetje op zijn ex leek. we waren bijna 1 jaar bij elkaar. het is al 2 maanden uit hij had me ook verwijderd van facebook,ping en msn in die tijd allemaal. maar die rare contact boosheid enzo was steeds via sms vond dat raar heb hem ook zo gezegd. en had hem paar dingen uitgelegd ook maar hij is zo eigenwijs, en kreeg sms nog deze week van kom niet met je bulshit denk maar na over wat jij fout hebt gedaan en begon over zo een jongen waar ik vroeger mee in de flow zat maar dat hij daar schijt aan had, maar is teken van jaloezie volgens mij. maar nu heb hem paar dingen gezegd wat ik denk, ben er helemaal klaar mee heb hem op facebook helemaal geblokt zodat hij geen berichten op facebook kan sturen, en heb alles van hem verwijderd op mijn telefoon zijn smsjes enzo etc..

Reageren
    JJ

Mijn ex heeft me in het verleden bedrogen gelogen ontkende dat hij een kind had kwam erachter van zijn tante hij ontkende gingen 3 keer aan en uitelkaar laast kwam hij weer na een half jaar gaf toe dat hij een zoontje heeft maar hem niet ziet hij weet ik ben een alleenstaande moeder ik heb hem vergeven maar word van kwaad tot erger hij negeert mij na 4 dagen geen gemeenschap vroeg ik wat er was zegt hij dat ik ziek over sex

Reageren
Reageer op: Gemengde signalen van ex
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.