Zoeken Vraag het forum

Bloeden na seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Frasje

Ik heb nu een paar keer na de gemeenschap met mijn vriend last van een heel klein beetje bloed (soms wat meer dan anders) het is niet veel maar wel genoeg om een tamponnetje te gebruiken tegen vlekken (weet niet hoe ik dit beter uit kan leggen) Ik ga morgen wel de huisarts bellen, helemaal na wat ik lees wat de redenen kunnen zijn. Ik lees hier veel klachten, maar van niemand echt wat nu precies de reden is geweest.
    ik maak mij wel zorgen nu.. Ik heb een spiraaltje(zins september) maar kan daar niks over vinden verder. Ook kan ik niet echt zeggen dat wij ruwe seks hebben (dat zou pijnlijk moeten zijn, en zou ik door hebben).
    Ik ben er nu wel erg mee bezig, en voor mijn eigen gemoedsrust bel ik morgen de huisarts en vraag ik of ik woensdag terecht kan bij de vrouwelijke art bij de praktijk..
    Ik vertel dit allemaal, omdat ik hier ook ga laten weten wat nu daadwerkelijk de reden is voor het bloedverlies, en wat ik er aan kan gaan doen.. Ik denk namelijk dat zoiets ook wel fijn zou zijn om te lezen.

groetjes Frasje.

John (moderator)

Het zou inderdaad goed zijn als er meer terugkoppelingen zouden zijn…
    Fijn dat jij dat wel wilt doen. Succes in ieder geval!

Reageren
    Anoniem

ik heb afgelopen week voor het eerst seks gehad. ik schrok echt hoeveel bloed ik verloor! ik dacht de eerste keer is normaal een paar druppeltjes, maar bij mij kwam er echt veel bloed, erger dan menstruatie, gewoon helder rood bloed. eerst dacht ik later dat het kwam doordat ik misschien een wondje had gekregen, want zo voelde het, maar nu bijna een week later bloed ik nog. het is weliswaar veel minder maar het bloed is nog steeds vers. ( ik dacht al aan een soa,
    maar ik heb dus nog nooit seks gehad ervoor en hij wordt voor werk maandelijks gestest en heeft ook niks). is het verstandig om nog even een paar dagen te wachten om te kijken of het vanzelf weggaat? of moet ik me zorgen gaan maken?

Reageren
    John (moderator)

Als de bloeding toch al een week aanhoud en niet je menstruatie kan zijn, is het toch raadzaam om naar je huisarts te gaan.

Reageren
    Anoniem

Hallo,

Ik heb gemeenschap gehad met mijn partner een dag na dat me menstruatie is gestopt. Nu deed het best zeer met een bepaald standje, en daarna had ik helder rood bloed verlies. Vanmorgen hield dat op en nu begint het weer. Ik heb de huisarts gebeld en moet een week afwachten, of langs komen als ik buikpijn krijg. Heb voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan maar die was ook negatief. Mijn menstruatie is ook raar bezig de laatste maanden. 3 dagen, 23 dagen, 8 dagen overtijd en dan ben ik tussen de 2 en 4 dagen ongesteld waarvan 1 dag maar echt ob nodig.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? De huisarts wuift het telkens gewoon weg of er niks aan de hand is.

Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je?
    Gebruik je de pil?

Reageren
    Anoniem

Ik heb hetzelfde probleem, weet iemand wat dit kan betekenen? Ik gebruik geen antieconceptiepillen.

Reageren
Reageer op: Bloeden na seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.