Zoeken Vraag het forum

klaarkomen heel erg snel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • onzekeremeid

Wie kan mij helpen? Ik heb sinds een jaar een relatie met een jongen van 28, maar echt seks hebben wij tot nu toe nog nooit gehad. Alles wat eromheen “hoort” wel. Maar zodra hij in mij komt, is hij ook al klaargekomen. In dit geval komt hij wel heel erg snel klaar en hierdoor heeft hij steeds minder zin. (dit is volgens mij ook de reden dat zijn vorige relatie geëindigd is). Op het moment dat ik hem pijp of aftrek komt hij helemaal niet snel kaar. We hebben het heel fijn samen maar een keer echte goede seks zou toch ook wel eens fijn zijn.

Wie heeft er tips, ik weet niet zo goed wat ik/we kunnen doen. Hij wil ook liever (nog) niet naar een huisarts.

4 reacties
    Reageren
    man

Hey,
    Het kan wel komen door de zenuwen die hij heeft en de opwinding als jullie nog niet zo lang samen zijn. Een condoom gebruiken kan wel wat uitstel geven hoor. Misschien eens tot rust komen voor je eraan begint. Zelf heb ik vroeger zelfde probleem gehad en als ik sex verwachtte masturbeerde ik paar uur voordien. Dan was het uithoudingsvermogen ook al stuk langer hoor.
    succes hoor.

Reageren
    satopex

als je te vroeg klaarkomd is het beste dat je regelmatig aftrekt,dan is de spanning niet zo hoog en kun je langer doorneuken.heefd er vroeger ook last van gehad en heb mij toen laten besnijden.nu kan ik als ik wil wel 5 tot 10 minuten doorneuken voor ik klaarkom.

Reageren
Reageer op: klaarkomen heel erg snel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.