Zoeken Vraag het forum

ik wil bloeden na het vrijen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • memayou

Hallo

Ik zou eerst zeggen : ik ben een christelijk meisje en ik ga binnenkort trouwen, en mijn vriend en famillie hebben liever dat ik maagd blijf tot me huwlijk. Terwijl ik eigenlijk al ontmaagd ben , dus ik bloed niet meer na het vrijen . Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel ga bloeden ? ik dacht mischien aan een maagdenvliesoperatie maar bloed ik dan wel zeker?

2 reacties
    Reageren
    reactie

Ik vind het niet zo vreemd dat je geen reacties hebt gehad want wat moet hier nou serieus op gezegd worden. Ik heb uberhaupt nooit gebloed, ook niet bij mijn 1e keer. Als je voldoende ontspannen bent hoeft dat ook helemaal niet. Dat hele ontmaagde is zo ontzettend overtrokken. Een operatie zou denk ik door geen arts uitgevoerd worden want het slaat echt nergens op. Weet niet hoe je het desijds opgelost heb maar een fles ketchup is goedkoper!

Reageren
    Anoniem

En de rest van je leven met een leugen leven.

Reageren
Reageer op: ik wil bloeden na het vrijen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.