- Anoniem17 augustus 2015 om 00:15
Ik heb al ongeveer 1,5 jaar een vriend en weer doen het dan ook al ongeveer een jaar met elkaar. Nooit is er wat fout gegaan en zoals veel meisjes van mijn leeftijd (16) slik ik de pil.
Twee dagen geleden hadden we seks en tot op de dag vandaag bloed ik nogsteeds ik heb nog nooit gebloed na de seks. Het is ook niet extreem veel maar het zo’n ook niet maar een paar druppeltjes… ik durf het niet tegen mijn ouders te zeggen en durf ook niet naar de huisarts. Ik ben erg bang dat het iets ernstigs is. Zelf dacht ik dat het misschien gewoon een wondje was maar heb geen idee hoelang dat bloed.
Heeft iemand een idee wat ik kan doen of wat dit kan zijn?
3 reactiesReagerenAnoniem17 augustus 2015 om 00:25ik heb dit zelf op het moment ook maar bij mij is het dus wel behoorlijk heftig (had al een topic gemaakt haha)
Ik durf het ook niet tegen mijn ouders te vertellen en de huisarts bezoeken durf ik al helemaal niet!
Er werd over mij gezegd dat het misschien een geknapt bloedvaatje kon zijn en verder heb ik dingen gelezen over (schaaf)wondjes. Moet vanzelf helen lijkt mij 🙂
ReagerenAnoniem17 augustus 2015 om 10:02Jhaa klopt volgens mij heb ik jou forum gelezen ja. En het lijkt mij ook dat een wondje of zoiets ook vanzelf weer beter word. Dus dat hopen we dan maar!
ReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2015 om 10:47Anoniem van 02.25 uur…
Als je zoveel en zolang bloedt na de eerste keer seks, zoals je in je andere topic aangeeft is het echt geen schaafwondje..Heel erg onverstandig om niet naar je huisarts te gaan….Het is duidelijk een andere bloeding dan een menstruatie zoals je het beschrijft.In het algemeen:
Bloeden na seks (contactbloeding) is ALTIJD een reden om de huisarts te bezoeken. Het kan namelijk een infectie zijn. Ook een soa is niet uitgesloten.Dus ook voor anoniem van 02.15 uur…
Als de bloeding al 2 dagen aanhoudt en direct na de seks ontstaat dan is het verstandig om naar je huisarts te gaan.Ik begrijp dat jullie het gênant vinden om naar de dokter te gaan. Maar soms is toch echt nodig. Doe je zelf een plezier en ga naar je huisarts.
Reageren