- Syldy7 januari 2011 om 09:55
Hey hey,
Ja volgens mij zegt de titel al genoeg..
Ik heb in Aug-Sep 2010 de Mirena laten plaatsen..
Werd ongeveer 1 dagje in de wk ongesteld.. dit was goed op te vangen met een inlegkruisje..Maar nu. sinds zaterdag ongesteld.. Het is niet echt superveel ofzo, maar het blijft maar komen.. Hoe verder de dag vordert, hoe donkerder het bloed gaat worden.. (oud bloed dus) Maar ’s ochtends weer gwn helderrood bloed.. Nieuw bloed dus.. Baal dr echt van.. Zo en zo omdat ik dit nie zo verwacht had, maar ook omdat ik morgen een date heb.. (niet de 1e date hoor, heb hem al een aantal x gezien), en wil wel van hem genieten hihi (schaam schaam).
Is dit normaal.. zolang ongesteld.. En hoelang zou het dan nog kunnen duren?
Helaas geen pil meer in huis, anders had ik die gwn ff geslikt..
Alvast bedankt!
Gr, Syldy.
5 reactiesReagerenSyldy7 januari 2011 om 09:59Ik bedoel natuurlijk 1x per mnd ongesteld ahahahaa!
ReagerenMinke7 januari 2011 om 19:53En wat zou het nut van die enkele pil dan kunnen zijn? De pil beschermt pas na een week aaneengesloten slikken. Ik vind jouw reactie echt vreemd hoor.
ReagerenSyldy7 januari 2011 om 20:10Het gaat niet om bescherming.. want ben al beschermt door spiraaltje 😉 Maar de pil kan de ongesteldheid al snel verminderen..
Anyway, volgens de HA kan het normaal zijn.. heb die maar ff gebeld.. doorbraakbloeding, lijkt nu wel of het minder wordt, maar dat lijkt het wel vaker ’s avonds.
Ach, en anders maar niet.. hij weet het al 😉
Reagerenemma7 januari 2011 om 21:12Bij sterk of langdurig bloedverlies als u Mirena gebruikt, is het verstandig contact op te nemen met uw arts?
ReagerenEilish3 mei 2017 om 01:24sinds vandaag heel helder knal rood bloedverlies en niet een klein beetje wat ik meestal elke maand heb en dan de ochtend alleen en daarna is het gelukkig weer verdwenen Nee het is behoorlijk wat. En het stopt niet heb al gevoeld of alles van binnen goed zit maar voelt prima. Iemand die dit probleem herkend?
Reageren