Zoeken Vraag het forum

Bijna 1wk ongesteld met Mirena.. Normaal??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Syldy

Hey hey,

Ja volgens mij zegt de titel al genoeg..
    Ik heb in Aug-Sep 2010 de Mirena laten plaatsen..
    Werd ongeveer 1 dagje in de wk ongesteld.. dit was goed op te vangen met een inlegkruisje..

Maar nu. sinds zaterdag ongesteld.. Het is niet echt superveel ofzo, maar het blijft maar komen.. Hoe verder de dag vordert, hoe donkerder het bloed gaat worden.. (oud bloed dus) Maar ’s ochtends weer gwn helderrood bloed.. Nieuw bloed dus.. Baal dr echt van.. Zo en zo omdat ik dit nie zo verwacht had, maar ook omdat ik morgen een date heb.. (niet de 1e date hoor, heb hem al een aantal x gezien), en wil wel van hem genieten hihi (schaam schaam).

Is dit normaal.. zolang ongesteld.. En hoelang zou het dan nog kunnen duren?

Helaas geen pil meer in huis, anders had ik die gwn ff geslikt..

Alvast bedankt!

Gr, Syldy.

5 reacties
    Reageren
    Syldy

Ik bedoel natuurlijk 1x per mnd ongesteld ahahahaa!

Reageren
    Minke

En wat zou het nut van die enkele pil dan kunnen zijn? De pil beschermt pas na een week aaneengesloten slikken. Ik vind jouw reactie echt vreemd hoor.

Reageren
    Syldy

Het gaat niet om bescherming.. want ben al beschermt door spiraaltje 😉 Maar de pil kan de ongesteldheid al snel verminderen..

Anyway, volgens de HA kan het normaal zijn.. heb die maar ff gebeld.. doorbraakbloeding, lijkt nu wel of het minder wordt, maar dat lijkt het wel vaker ’s avonds.

Ach, en anders maar niet.. hij weet het al 😉

Reageren
    emma

Bij sterk of langdurig bloedverlies als u Mirena gebruikt, is het verstandig contact op te nemen met uw arts?

Reageren
    Eilish

sinds vandaag heel helder knal rood bloedverlies en niet een klein beetje wat ik meestal elke maand heb en dan de ochtend alleen en daarna is het gelukkig weer verdwenen Nee het is behoorlijk wat. En het stopt niet heb al gevoeld of alles van binnen goed zit maar voelt prima. Iemand die dit probleem herkend?

Reageren
Reageer op: Bijna 1wk ongesteld met Mirena.. Normaal??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.