Zoeken Vraag het forum

Geen gevoel masturberen/seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ace

Ik struikel al lang met een groot probleem. Ik ben 19, ik masturbeer al sinds mijn 13e en dacht altijd dat dit normaal was tot nu. Ik voel tijdens het masturberen eigenlijk niet veel, tot een bepaald punt dan voel ik 2 seconden max iets van genot en dan is het over. Dit genot is ook niet heel sterk. Ik heb het gevoel dat ik enkel iets voel dan als ik ‘ klaarkom’, maar dit is heel zwak. Ik heb ook al een jaar een vriend, wanneer die mij beft voel ik niet, ook niet als ik wordt gevingerd en tijdens de seks ook niets, wat echt frustrerend is. Ik heb gelezen dat je pas iets kan voelen tijdens de seks als hij de clitoris stimuleert, maar als ik al niets voel tijdens het masturberen hoe kan ik dan ooit iets voelen tijdens de seks. Ik denk dat ik niet helemaal kapot ben aangezien ik wel 3 seconden iets voel van genot, dus het klaarkomen denk ik dan. Ook met een vibrator voel ik niets tot dat punt dat ik dus heel licht iets voel, maar ook niet dat dit zoveel genot is. Mijn lichaam reageert hier wel op door mijn hart dat sneller klopt en het rapper ademen, maar ik voel gewoon niets. Online vind ik hier echt nergens iets over en van mijn ouders mag ik niet naar een seksuoloog omdat ze mij te jong vinden maar wat moet ik nu doen?

1 reactie
    Reageren
    Peter (huisarts)

Ga naar je huisarts en overleg ( eventueel met POH- GGZ).

Reageren
Reageer op: Geen gevoel masturberen/seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.