Momenteel ben ik zelf weer vrijgezel. Maar zo’n jaar geleden had ik met mijn manager een intiem moment maar hij zei toen, nee we kunnen niks doen, ik ben verloofd. Half jaar later trouwde zij samen. Ik was zelf ook op de bruiloft uitgenodigd en ben ook gegaan met m’n collega’s. Een paar maanden later dronken we wat na het werk. We hadden super diepgaande gesprekken met wie hij dat niet met zijn vrouw kon. We belandde in m’n auto en hij zoende me. Nadat gebeurde het een het ander. Toen had ik zelf ook nog een vriend en zei dat dit echt niet kon, want hij heeft een vrouw. Vervolgens op het werk was gewoon alles normaal en deden we gewoon tegen elkaar. Paar weken daarna gebeurde het weer op het werk. En vorige week gebeurde het weer. Ik lag in z’n armen, en kon alles bij hem kwijt. Mijn contract word niet verlengd maar hij kon me niet kwijt vertelde hij. Want hij heeft een zwak voor mij. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet, want het voelt zo goed met hem. Het voelt als een soulmate die ik te laat heb leren kennen. Soms denk ik ook, wat nou als hij mij eerder had ontmoet had dan zijn vrouw… heeft iemand een tip voor me?