Hallo
Ik ben 54 jaar en heb het volgende probleem
5 jaar geleden kreeg ik ivm hoge bloeddruk amlodipine voorgeschreven / werkt goed geen hoge bloeddruk meer
En een paar maanden later begon mijn probleem , ik kreeg amper tot geen erectie meer
Ik heb dit met de huisarts besproken en hij gaf me Tadalafil 10 mg , Nou ten eerste moest ik het zelf betalen en wat blijkt ..7 euro per pil
Maar deze Tadalafil werkt amper tot niet
Nu was ik vorige week op een verjaardag en toen kwam ik oude vriend tegen die vroeg , hoe gaat het ? en ik zei goed behalve dat ik last heb van hoge bloeddruk en dat ik Amlodipine slik , Nou toen kwam het...hij zei dat kreeg ik ook maar ..voor mij nooit meer , kreeg geen stijve en raakte ook niet meer opgewonden , wat een rotzooi , lees de bijwerkingen maar, en idd het klopt wat hij zei
Nu kan ik 2 dingen doen...ik laar Amlodipine ff 2 weken staan ( kijk wat er gebeurt ) of...ik ga weer naar de huisarts...wat ik liever niet weer doe
Wat is wijsheid of zijn er andere mogelijkheden wat betreft pillen erectie ?
Gr Rick
Ik vrees dat het binnen 2 weken niet op is gelost als je de medicatie stopt.
En wat de Tadalafil betreft: Dit soort middelen werken alleen dan, wanneer je wel in voldoende mate bent opgewonden. M.a.w. als je libido door de medicijnen weg is, hoef je middelen als Tadalafil niet te gebruiken.
Als je wel opgewonden raakt, maar de erectie blijft uit, zou je om Sildenafil generiek Sandoz 100 mg kunnen vragen. Dat zijn dan 4 tabletten die net zo duur zijn, maar in vieren gedeeld kunnen worden, zodat je doses van 25 mg hebt. Als 25 mg werkt, heb je dus in principe 16 tabletten.
Daarnaast zou je eventueel met je behandelend arts kunnen bespreken of je een ander middel voor je bloeddruk kan krijgen