Lage libido

Lage libido - Medische Forum - Dokter.nl

Lage libido

Online ZorgZus

Hallo, ik ben een vrouw van 25 jaar en heb een relatie van 2,5 jaar. Is het normaal dat ik op mijn leeftijd een lage libido heb? Kan dit ook te maken hebben met mijn menstruatiecyclus? Ik voel mij ontzettend schuldig naar mijn vriend toe namelijk. Hou heel veel van mijn vriend maar mijn libido laat mij heel vaak in de steek. Kan iemand mij hier meer uitleg over geven waar dit eventueel vandaan komt? Heeft dit ook met iets psychisch te maken?

Reageer

Kan psychisch zijn maar ook aan bijvoorbeeld het gebruik van hormonale anticonceptie liggen

Reageer

Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

Partner content

Ik gebruik geen hormonale anticonceptie.

Reageer

Het zou inderdaad psychisch kunnen zijn omdat u er teveel de nadruk op legt en er teveel bezig mee bent. Ook zou het lichamelijk kunnen zijn. Ik weet niet of u toevallig een spiraal heeft? Want dit komt ook geregeld voor bij het gebruik van een spiraal.

Reageer
Reageer op: Lage libido
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif