Vind hij mij leuk???

Online ZorgZus

Ik ben niet zo goed in het oppikken van signalen van jongens die mij misschien leuk vinden vandaar deze vraag. Op mijn school is een leuke jongen en ik denk dat hij mij ook ziet zitten maar ik wil signalen niet verkeerd opvatten. Als ik een ruimte in loop waar hij ook aanwezig is merk ik dat hij mij nakijkt. Als we elkaar tegen komen lacht hij naar mij en knipoogt hij. Als hij in gesprek is en hij ziet mij voorbij lopen dan kijkt hij mij helemaal na. Is dit een teken dat hij mij ziet zitten of verbeeld ik het mij?

Reageer

Niet vervelend bedoeld,maar dit lijkt me niet echt een medische vraag.
    Meer iets om met een vriendin te bespreken die de jongen in kwestie ook kent en zo in kan schatten of hij jou leuk vindt.

Reageer

Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

Partner content

Klinkt als een spannende tijd! Is signalen oppikken altijd wat lastig voor je?

Wat je beschrijft, klinkt positief. Maar ik weet niet hoe oud je bent en of je al wat ervaring met jongens hebt. Ik neem aan dat hij even oud hij is? En weet je of hij veel vriendinnetjes heeft en/of daar leuk mee omgaat?

Ik zou het lekker met je vriendinnen bespreken en samen gaan uitzoeken..

Reageer
Reageer op: Vind hij mij leuk???
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief