- evelien8 november 2022 om 03:04
ik heb 2 vragen; ik heb seks gehad eerst zonder condoom en zonder klaarkomen). achteraf wel met condoom maar toch vraag ik me af of ik de MAP moet nemen, is er kans op zwangerschap door voorvocht?
mijn 2e vraag is; tijdens de seks ging het er later wild aan toe waardoor zijn penis volgens mij iets verkeerds aan heeft geraakt in mijn vagina want ik voelde heel veel pijn tijdens het stoten. ik had pijn waardoor ik niet verder kon, dus toen ik keek zag ik dat het bloedde. ook net tijdens het plassen kreeg ik een brandend gevoel. wat kan de oorzaak zijn? verkeerd geraakt?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 november 2022 om 15:32Van voorvocht raak je niet zwanger
Reageren
Ik kan je niet zeggen wart de oorzaak is… misschien goed om dan toch even naar de huisarts te gaanAnnelie9 november 2022 om 08:52Hey Evelien,
Hou zou kunnen dat je maagdenvlies bij de 2de keer helemaal is opengescheurd. Dat is vaak het geval bij mensen die net seks hebben. Zou je anders een foto kunnen toevoegen om te laten zien hoe erg het is?
ReagerenSuzan9 november 2022 om 11:21@Evelien
Voeg hier nooit foto’s toe op verzoek van andere forumbezoekers!!
Je hebt kans dat diegene er geen goede bedoelingen mee heeft en jou intieme foto’s op plekken terecht komen waar je ze echt niet wilt hebben!De moderator van het forum heeft je als advies gegeven er mee naar de huisarts te gaan, dat zou ik dus opvolgen.
Reageren