- L27 september 2022 om 16:44
Is het normaal dat je 1 of 2 dagen na de anale seks die best hard ging nog pijn ervaart aan je anus en vooral tijdens het poepen?
24 reactiesReagerenL27 september 2022 om 16:47Het was pas mijn tweede keer en het deed best zeer
ReagerenJohn (moderator)
27 september 2022 om 17:02Dat is toch best een rare vraag.
Reageren
De anus is bedoel om iets UIT het lichaam te krijgen en niet om er iets IN te stoppen. Uiteraard mag natuurlijk iedereen met zijn of haar anus doen wat hij of zij wil. Maar als je er dan bij zet dat het best hard ging is het een overbodige en rare vraag. Lijkt met och voor de hand liggen dat je klachten hebt en die ook nog even zullen blijven. En dan mag je blij zijn als er niets is beschadigd aan je anus en in je endeldarmL27 september 2022 om 17:07Klopt u heeft gelijk. Het ging zo snel en zomaar dat ik het niet eens door had dat hij dit wilde. Voor ik het wist zat hij er al in en het deed zeer. Ik voel me er heel erg rot om. Ik maak me echt zorgen dat ik een beschadiging heb opgelopen. Hoe kom ik hierachter?
ReagerenJohn (moderator)
27 september 2022 om 17:20“Voor ik het wist zat hij er al in en het deed zeer. ” dan had je dus meteen moeten stoppen!! En niet nog even hard moeten laten doorgaan.
Reageren
Dat is niet als vervelende kritiek bedoeld hoor, maar wil je wel meegeven om in dit soort gevallen toch de “baas” te zijn en op tijd een halt toeroepen
Je zult dan toch even naar de huisarts moeten gaanL27 september 2022 om 17:23Klopt ik wilde dit ook maar het lukte me echt niet. Wat kan de huisarts hierin voor me betekenen? Ik durf namelijk echt niet te gaan
ReagerenJohn (moderator)
27 september 2022 om 17:27De huisarts kan kijken of er iets beschadigd is. En als dat zo is, dan bekijken war er voor oplossingen voor zijn.
Ik wil het niet vervelender voor je maken dat het al is maar, waarom lukte je dat echt niet?
ReagerenAnoniem27 september 2022 om 17:29Omdat ik onderop lag en ik duwde hem weg maar het lukte me echt niet. Ik heb meerdere keren aangegeven dat het pijn deed
ReagerenAnoniem27 september 2022 om 17:29Kijkt de huisarts er niet raar van op als ik hiermee kom? Ik ben namelijk pas 18 jaar
ReagerenJohn (moderator)
27 september 2022 om 17:32Dan ben je dus eigenlijk verkracht.. Dat was dus een lul van een vent dan.
Reageren
De huisarts zal daar niet raar van opkijken hoor.Anoniem27 september 2022 om 17:34Klopt zo voel ik me ook, maar ik weet niet of het onder verkrachting valt omdat ik er al wel lag, begrijpt u?
ReagerenAnoniem27 september 2022 om 17:40Ik ga een afspraak maken bij de huisarts, maar ik kan pas vrijdag terecht is dit te laat? De pijn is wel minder dan gister maar ik maak me toch echt zorgen.
ReagerenAnoniem27 september 2022 om 17:40Is de kans groot dat ik een heftige beschadiging heb?
ReagerenJohn (moderator)
27 september 2022 om 17:51Als je hebt aangegeven dat je het niet wilde en je niet echt kon verweren en het toch is gedaan is dat verkrachting.
Reageren
Waarom kun je pas vrijdag terecht?John (moderator)
27 september 2022 om 17:51Of er een beschadiging is en hoe die dan is kan ik je helaas niet zeggen
Reageren