Zoeken Vraag het forum

Anaal

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • L

Is het normaal dat je 1 of 2 dagen na de anale seks die best hard ging nog pijn ervaart aan je anus en vooral tijdens het poepen?

24 reacties
    Reageren
    L

Het was pas mijn tweede keer en het deed best zeer

Reageren
    John (moderator)

Dat is toch best een rare vraag.
    De anus is bedoel om iets UIT het lichaam te krijgen en niet om er iets IN te stoppen. Uiteraard mag natuurlijk iedereen met zijn of haar anus doen wat hij of zij wil. Maar als je er dan bij zet dat het best hard ging is het een overbodige en rare vraag. Lijkt met och voor de hand liggen dat je klachten hebt en die ook nog even zullen blijven. En dan mag je blij zijn als er niets is beschadigd aan je anus en in je endeldarm

Reageren
    L

Klopt u heeft gelijk. Het ging zo snel en zomaar dat ik het niet eens door had dat hij dit wilde. Voor ik het wist zat hij er al in en het deed zeer. Ik voel me er heel erg rot om. Ik maak me echt zorgen dat ik een beschadiging heb opgelopen. Hoe kom ik hierachter?

Reageren
    John (moderator)

“Voor ik het wist zat hij er al in en het deed zeer. ” dan had je dus meteen moeten stoppen!! En niet nog even hard moeten laten doorgaan.
    Dat is niet als vervelende kritiek bedoeld hoor, maar wil je wel meegeven om in dit soort gevallen toch de “baas” te zijn en op tijd een halt toeroepen
    Je zult dan toch even naar de huisarts moeten gaan

Reageren
    L

Klopt ik wilde dit ook maar het lukte me echt niet. Wat kan de huisarts hierin voor me betekenen? Ik durf namelijk echt niet te gaan

Reageren
    John (moderator)

De huisarts kan kijken of er iets beschadigd is. En als dat zo is, dan bekijken war er voor oplossingen voor zijn.

Ik wil het niet vervelender voor je maken dat het al is maar, waarom lukte je dat echt niet?

Reageren
    Anoniem

Omdat ik onderop lag en ik duwde hem weg maar het lukte me echt niet. Ik heb meerdere keren aangegeven dat het pijn deed

Reageren
    Anoniem

Kijkt de huisarts er niet raar van op als ik hiermee kom? Ik ben namelijk pas 18 jaar

Reageren
    John (moderator)

Dan ben je dus eigenlijk verkracht.. Dat was dus een lul van een vent dan.
    De huisarts zal daar niet raar van opkijken hoor.

Reageren
    Anoniem

Klopt zo voel ik me ook, maar ik weet niet of het onder verkrachting valt omdat ik er al wel lag, begrijpt u?

Reageren
    Anoniem

Ik ga een afspraak maken bij de huisarts, maar ik kan pas vrijdag terecht is dit te laat? De pijn is wel minder dan gister maar ik maak me toch echt zorgen.

Reageren
    Anoniem

Is de kans groot dat ik een heftige beschadiging heb?

Reageren
    John (moderator)

Als je hebt aangegeven dat je het niet wilde en je niet echt kon verweren en het toch is gedaan is dat verkrachting.
    Waarom kun je pas vrijdag terecht?

Reageren
    John (moderator)

Of er een beschadiging is en hoe die dan is kan ik je helaas niet zeggen

Reageren
Reageer op: Anaal
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.