- Anoniem1 mei 2022 om 21:41
Mijn vriend klaagt nu al een paar keer over dat hij pijn heeft tijdens de seks als hij heel diep gaat. Hij zegt dat hij het gevoel heeft tegen iets hards te stoten en dat irriteert. Ik heb na m’n bevalling een spiraal gekregen. Kan dit de oorzaak zijn van het harde iets waar mijn vriend tegen aan stoot of zou er iets anders aan de hand kunnen zijn?
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 mei 2022 om 21:45Het zou een draadje kunnen zijn. De spiraal zelf zal het niet zijn
Reageren
Je kunt de huisarts vragen ernaar te kijken en eventueel het draadje iets korter te makenAnoniem1 mei 2022 om 22:01Ik heb trouwens ook al een tijdje last van obstipatie. Kan het ook zijn dat ie daar last van heeft zeg maar?
ReagerenJohn (moderator)
1 mei 2022 om 22:03Dat lijkt me niet zo waarschijnlijk
ReagerenAnoniem1 mei 2022 om 22:10Maar hij zegt dat het groter voelt dan een draadje dus wat kan het dan zijn? Vind het een beetje vreemd
ReagerenJohn (moderator)
1 mei 2022 om 23:28Ik zou het zo niet kunnen zeggen. Naar de huisarts dan maar
ReagerenBeertje2 februari 2026 om 21:02Heeft u een antwoord, mijn partner klaagt over hetzelfde
ReagerenDennis3 februari 2026 om 19:20Heel kort het is zeer waarschijnlijk de puntjes van het draadje van het spiraaltje. Ik heb hier bij mijn vrouw in sommige standjes ook last van. Mijn penis is 18 cm lang en raakt de draadjes wel degelijk.
Als mijn vrouw rond de ovulatie zit komt het ook iets naar voren. Wij zijn bij huisarts geweest zij heeft het korter geknipt nu iets minder last.
Reagerenbeer4 februari 2026 om 10:10Thnx, dat zou in dit geval ook best kunnen ga volgende week naar de huisarts.
Reageren
Fijn dat het bij jullie geholpen heeft!Dennis4 februari 2026 om 11:23Ja het helpt wel iets maar huisarts kan het iets korter knippen.
Alleen bij sommige standjes blijf je het nig wel voelen. Alleen minder intens qua pijn prikkel.Hoop dat jullie plezier weer snel terug is. Wordt anders zo’n dingetje
Reageren