- BPT4 januari 2022 om 19:41
Ik ben vreemdgegaan toen ik 20 jaar was. Ik heb haar zo’n pijn gedaan daarmee. en ineens was de relatie over en ook de relatie die ik had opgebouwd met haar ouders. Nu ben ik 31. en ik kan het niet uit mn hoofd zetten dat ik haar leven zo kapot maakte op die dag. ik spreek haar al lang niet meer en volgens mij is ze weer gelukkig met een adner wat ik totaal niet erg vind. maar merk dat ik er aan onderdoor ga. Ik dacht een goed persoon was maar weet wat voor kwaad er in mij zit. Heb geen normale relatie meer kunnen beginnen. wel geprobeerd. Maar ik blijf bang dat ik ooit iemand weer zo iets ga aan doen.
Ik ben er kapot van en wat ik ook probeer niets helpt. ik ben opzoek naar een antwoord. zoals het nu doorgaat blijf ik mn leven lang alleen. Ik wordt sochtends wakker en denk er meteen aan terwijl het al meer dan 10 jaar verder is. Ik wordt letterlijk gek. srry2 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 januari 2022 om 19:43Misschien is het dan toch goed als je daarover eens met een psycholoog gaat praten.
ReagerenMissy2 februari 2022 om 23:55Hoi ik heb t ook , alleen ik ben nu pas 2 jaar verder ik ben een vrouw en bijna 30 zit in een nieuwe relatie sinds kort wat niet echt goed gaat helaas .. maar bij mij blijft t ook het is gwn echt een kutgevoel ik zit ook maar te malen wat ik ermee aan moet.. weet dat t mijn schuld is dat is dus ook het probleem he..
Reageren