Zoeken Vraag het forum

Help aub

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ano

Dag, 1november ben ik begonnen met de pil en de 21ste gestopt mijn stopweek gehad, en de 27ste heb ik mijn menstruatie gekregen. Derna heb ik de pil niet gepakt omdat ik geen seks zal hebben, maar op 9december heb ik met mijn vriend seks gehad zonder condoom we zijn zeker dat hij niet in mijn vagina is klaargekomen hij heeft veel keer zn penis afgeveegt hij is niet in mijn vagina klaargekomen we zijn zeker. Maar normaal gezien moest ik vaandaag mijn menstruatie krijgen zoals de kalenderapp op mijn gsm, kan dat omdat ik vorigemaand de pil heb genomen dat het paar dagen laat komt we zijn zeker dat hij niet klaargekomen is in mij

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan idd door het stoppen van de pil komen

Reageren
    Ano

Dat denk ik ook want toen ik seks had waren we echt zeker dat er geen sperma in mijn vagina gekomen is en tijdens de seks heeft mijn vriend zn penis echt paar keer afgeveegt voor zekerheid. En als ik nu mijn menstruatie krijg kan ik dan de pil terug nemen 1ste of de 2de dag van mijn bloeding ik ben dan tog veilig he als ik de pil inneem tijdens mijn menstrautie en zo na mijn bloeding seks enzo zal hebben

Reageren
    Ano

Als ik de 1ste of de 2de dag van mijn menstruatie terug aan de pil begin ben ik dan veilig als ik voorbeeld terug seks zal hebben??

Reageren
    John (moderator)

Hoezo terug aan de pil beginnen? Was je ermee gestopt dan?

Reageren
    Ano

Ja ik zeg het tog 1november heb ik de pil gepakt tot 21november en toen was het mijn stopweek 27 november heb ik mijn menstrautie gekregen. En derna heb ik de pil niet gepkat omdat ik dacht dat ik geen seks zal hebben maar op 9december heb ik onveilig seks gehad er is zeker geen sperma in mijn vagina gekomen we zijn zeker en mijn vriend heeft paar keer zijn penis afgeveegt voorzekerheid. En vandaag moest ik mijn menstruatie krijgen maar heb het nog niet dus het kan zijn dat ik vorigemaand de pil heb genomen tog?

En nu mijn vraag als ik mijn menstruatie krijg kan ik dan gewoon terug aan de pil beginnen de 1ste of de 2de dag van mijn bloeding? Ben ik dan veilig??

Reageren
    John (moderator)

Excuus, was even het overzicht kwijt.
    Je moet op de eerste dag van de menstruatie starten als je meteen beschermd wilt zijn

Reageren
    Ano

Als ik mijn menstruatie krijg zal ik dan beginnen aan de pil, maar ik zal het tog krijgen he mijn menstruatie normaal gezien moest ik het vandaag krijgen maar dat kan tog door de gebruik van de pil zijn dat ik ze bog niet heb hee..?

Reageren
    John (moderator)

Ja dat kan. Gewoon even afwachten

Reageren
    Ano

Hey dokter ik was paar dagen telaat met mijn menstruatie en vandaag heb ik zwangerschapstest gedaan was negatief en derjuist heb ik dan mijn bloeding gekregen mijn menstruatie en zo pijn buikkrampen dus ik moet mij geen zorgen maken tog het is mijn menstruatie dat ik gewoon heb? En ik zou graag terug aan de pil beginnen kan ik vaandaag of morgen ermee beginnen dan ben ik tog beschermd als ik ze 1ste dag van mijn menstruatie inneem tog

Reageren
    John (moderator)

Was je dan gestopt met de pil?

Reageren
    Ano

Ja ik was gestopt vorigemaand de 21ste was ik gestopt en dernaa nietmeer gebruikt maar nu wil ik terug beginnen kan ik het gewoon vandaag of morgen innemen omdat ik mijn menstruatie al heb ben ik dan beschermd??

Reageren
    John (moderator)

Maar dan moet het wel op de eerste dag van de menstruatie zijn. Dus dan wel vandaag beginnen. Dan ben je meteen beschermd

Reageren
Reageer op: Help aub
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.