Spontaan orgasme bij schrikken/stress

Beetje vreemd... titel zegt het al, maar ik krijg dus soms spontaan een orgasme als ik me ergens druk over maak. Vroeger had ik het als jong meisje ook vaak als ik bv in de touwen klom of op mijn rug in het zwembad dreef. Ook herinner ik mij een keer tijdens een proef werk dat ik niet op tijd af kreeg, dat ik daar heel gespannen van werd en ineens midden in de klas een orgasme kreeg. Is dit normaal? Tis nou niet t meest bespreekbare onderwerp tijdens een verjaardag haha.
    Ben wel benieuwd of er mee me dames zijn die dit herkennen.

Groetjez

Reactie

Ik heb dit ook weleens gehad op vreemde momenten. Het heeft op dat moment niet zozeer met seks/seksuele verlangens te maken, maar met spieren die zich onbewust aanspannen. Bijvoorbeeld omdat je gespannen/zenuwachtig bent. Of omdat je inderdaad bewust of onbewust bepaalde bewegingen maakt met je buik of benen. Dat kan onbedoeld stimulans geven.

Reactie

Het hebben van relatieproblemen kan je leven behoorlijk negatief beïnvloeden. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook dan helpen wij je graag verder.

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Wat te doen als jullie relatie onder druk staat?

Jullie komen er samen niet meer uit. Het hebben van relatieproblemen kan dagelijks het leven behoorlijk belemmeren. Jullie hebben het... Lees verder
    Partner content

Oh haha. Bizar toch ! ­čśů

Reactie
Reageer op: Spontaan orgasme bij schrikken/stress
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief