- Lisaxxx8 maart 2020 om 14:55
Hey iedereen
Ik vraag me af hoe je kunt weten of je een innestelingsbloed of ovulatiebloeding hebt
Ik ben namelijk wat verder gegaan met een jongen, er kwam wat voorvocht en ik ben gevingerd alleen ik weet niet of dat in mijn vagina is gekomen. De dag erna ben ik gewoon normaal ongesteld geworden. Maar nu ongeveer 16 dagen later , had ik ineens een zwarte afscheiding. Dat was eergister en gister en vandaag heb ik een licht doorzichtig en bruinig spul echt súper weinig. Ik heb al paar keer dingen opgezocht maar kom er echt niet uit. Ik hoop echt dat het geen innestelingsbloed is want ik kan en wil echt niet zwanger zijn op mijn 16de … weet iemand hier meer over?16 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 maart 2020 om 15:41Tijdens de menstruatie of een dag ervoor kun je dus niet zwanger raken. En van voorvocht raak je in principe ook niet zwanger. Na 16 dagen kun je ook geen innestelingsbloeding meer krijgen.
ReagerenLisaxxx8 maart 2020 om 20:01Weet u dan misschien waardoor die afscheiding wel kwam? En wanneer is er wel sprsken van innestelingsbloed. Bedankt voor de snelle reactie!
ReagerenJohn (moderator)
8 maart 2020 om 20:23Een innestelingsbloeding komt tussen 5-9 dagen na de seks. Is helder rood bloed maar veel minder dan een menstruatie
ReagerenLisaxxx8 maart 2020 om 21:35John (moderator)
8 maart 2020 om 21:36Ik denk het niet
ReagerenLisaxx8 maart 2020 om 23:35oke, weet u ook de duidelijke verschillen / hoe je kunt weten of het gaat om een innestelingsbloeding of een ovulatiebloeding
ReagerenJohn (moderator)
8 maart 2020 om 23:42Een ovulatiebloeding heb je rondom de eisprong. Dat is ca 14-16 dagen na de eerste dag van menstruatie. Rond die tijd kun je geen innestelingsbloeding hebben. Een innestelingsbloeding komt altijd kort voor de menstruatie
ReagerenLisaxx8 maart 2020 om 23:45Oke heel erg duidelijk. Nog een laatste vraag. Hebben de vrouwen die een ovulatiebloeding krijgen dat ongeveer elke maand of kan het ook zijn dat je dit eigenlijk nooit hebt maar ineens wel een keer?
ReagerenJohn (moderator)
9 maart 2020 om 00:02Allemaal mogelijk
ReagerenLisa9 maart 2020 om 00:03Oke dankuwel voor alles
ReagerenZoë24 april 2024 om 16:53Ik heb een beetje voorvocht in mij gekregen, nou ben ik 2 dagen later ongesteld geworden. Aangezien ik zag dat je zwanger kan worden van voorvocht, ben ik nog al angstig iemand die mij kan helpen aub
ReagerenJohn (moderator)
24 april 2024 om 17:15Doe dan een zwangerschapstest…
Reageren
Van voorvocht wordt je in principe niet zwangerZoë25 april 2024 om 02:26Wanneer moet ik het testen aangezien dit 3 dagen geleden is gebeurd?
ReagerenJohn (moderator)
25 april 2024 om 17:45Testen kan vanaf 14 dagen na de seks
Reageren