Zoeken Vraag het forum

Condoom gescheurd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Probleem

Hoi. Ik heb net met mijn vriendin voor het eerst seks gehad maar toen ik mn piemel eruit haalde zag ok dat het condoom was gescheurd. Is een mornig afterpil van de kruidvat goed om nu te gebruiken?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Die is goed om te gebruiken. Maar wel z.s.m.

Reageren
    Ptobleem

Hoelang na de seks is z.s.m?

Reageren
    John (moderator)

Dat MOET binnen 72 uur, maar hoe eerder hoe beter

Reageren
    Catootje

Ligt er wel aan of je bent klaargekomen en moment in haar cyclus hoe  groot het risico is. Kort voor de menstruatie is de kans klein. Tussen menstruatie en verwachte eisprong is het altijd link.

Reageren
    Anoniempje123

Er is altijd een risico

Reageren
    Probleem

Ik ben niet in haar klaargekomen.  Ze was sinds ze de pil had genomen 6 dagen niet meer ongesteld. Werkt de pil dan wel?

Reageren
    Catootje

Met gebruik van de pil krijg je geen echte menstruatie dus al dan geen bloeding zegt niks.

Reageren
Reageer op: Condoom gescheurd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.