Zoeken Vraag het forum

verliefd op een soort van nichtje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • EB

mijn half neef ( de zoon van de halfzuster van m’n moeder ) heeft een stiefdochter van 1,5 jaar jonger dan ik ik ben net 18 en zij wordt bijna 17 ik ben verliefd op haar en ik weet niet hoe ik met zo’n situatie om moet gaan mijn gevoel is nu al zo’n 2 jaar aan de gang zei en ik zijn geen bloedverwanten van elkaar het voelt wel als familie maar zolang mijn neef een relatie heeft met haar moeder kan dat nog al een beetje riskant zijn aangezien we elkaars familie kennen maar er is ook vorig jaar 1 moment geweest dat ik bijna seks met haar heb gehad we waren allebei in een hitsige bui maar omdat zei nog maagd is slaakte ze op het laatste moment af en moest ze huilen ze is een hele gevoelige meid omdat ze een heftig verleden heeft ik heb zelf net zo’n heftig verleden maar ik heb het een plekje kunnen geven en zei niet aangezien het nog deels aan de gang is bij haar ze zei ook dat ze aan het huilen was dat ze er nog niet klaar voor was puur om het feit dat ze echt iemand wilt hebben die haar ontmaagd waar ze zeker van is ze vind me wel leuk we zoenen ook noem maar op maar ik wil een relatie met haar maar zij zit in een dubbel gevoel van ja ik wil en nee m’n stiefvader is jou neef ik ben er zeker van dat ik met haar verder wil wat kan ik daar aan doen

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ze is toch geen bloedverwant. Eigenlijk niet eens familie…dus niks aan de hand

Reageren
Reageer op: verliefd op een soort van nichtje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.