- Annomiemmeisje20 juli 2018 om 20:28
heey ladies,
ik ben laatst ontmaagd door mijn vriend. Het ging makkelijker dan verwacht. En hiermee bedoel ik dat ik geen pijn en bloed had, en de penis eigenlijk met weinig moeite erin ging.
Mijn vraag!
is het raar dat ik geen pijn had en dat ik ook niet heb gebloed? (We hebben die dag 4x sex gehad)
3 reactiesReagerenCatootje21 juli 2018 om 09:11bij de meeste meisjes komt er geen bloed aan te pas. Vroeger mocht je pas seks hebben als je getrouwd was. niet dat dat altijd gebeurde, trouwens. Dan moest het gebeuren in de huwelijksnacht, of je er op dat moment nu zin in had of niet. Dan kon er druk op komen te staan dat je seks had. In bepaalde culturen is het ook omgeven door rituelen. Dan komt er nepbloed aan te pas. Geniet er maar gewoon lekker van maar doe het wel veilig.
ReagerenAnnoniemmeisje21 juli 2018 om 22:00willem22 juli 2018 om 01:35geen bloed is helemaal normaal. het is zelfs beter zonder bloed. bloed betekent dat er iets is gescheurd en dat kan alleen maar infecties opleveren. geen pijn tijdens een ontmaagding is ook alleen maar beter. geniet ervan.
Reageren