Zoeken Vraag het forum

Geen bloed bij ontmaagding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Annomiemmeisje

heey ladies,

ik ben laatst ontmaagd door mijn vriend. Het ging makkelijker dan verwacht. En hiermee bedoel ik dat ik geen pijn en bloed had, en de penis eigenlijk met weinig moeite erin ging.

Mijn vraag!

is het raar dat ik geen pijn had en dat ik ook niet heb gebloed? (We hebben die dag 4x sex gehad)

3 reacties
    Reageren
    Catootje

bij de meeste meisjes komt er geen bloed aan te pas.  Vroeger mocht je pas seks hebben als je getrouwd was. niet dat dat altijd gebeurde, trouwens. Dan moest het gebeuren in de huwelijksnacht, of je er op dat moment nu zin in had of niet. Dan kon er druk op komen te staan dat je seks had. In bepaalde culturen is het ook omgeven  door rituelen. Dan komt er nepbloed aan te pas. Geniet er maar gewoon lekker van maar doe het wel veilig.

Reageren
    Annoniemmeisje

heel erg bedankt voor je reactie !

Reageren
    willem

geen bloed is helemaal normaal. het is zelfs beter zonder bloed. bloed betekent dat er iets is gescheurd en dat kan alleen maar infecties opleveren. geen pijn tijdens een ontmaagding is ook alleen maar beter. geniet ervan.

Reageren
Reageer op: Geen bloed bij ontmaagding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.