Zoeken Vraag het forum

Wrijving zonder condoom

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jessie

Hallo,

Mijn vriend en ik hebben seks gehad (met condoom), en ik heb hem daarna nog bevredigd en hij is toen klaargekomen. Zijn sperma kwam in mijn mond en alleen een beetje op mijn borsten, de rest wat rond zijn buik en penis lag droogde vanzelf op. Daarna hebben wij ongv 1/1,5u nog op bed liggen praten en werden we weer opgewonden en ging ik op hem zitten en wreef ik met mijn vagina over zijn penis. Hij is niet in mij geweest, maar zijn penis is wel langs mijn clitoris, schaamlippen en langs de ingang van mijn vagina geweest. Na een paar uur voelde ik wat lichte pijn in mijn buik en merkte dat het een beetje opgezet was. Is er misschien een kans dat er e.v. wat sperma in mij is gekomen tijdens die wrijving? En zou ik e.v zwanger kunnen raken hierdoor? Aangezien ik pas drie dagen voor de seks mijn ovulatie heb gehad.

Hoor graag een reactie af!

Jessie

Reageer op: Wrijving zonder condoom
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.