- Princesjex6 april 2018 om 13:27
Hallo, ik ben een meisje van 16 en slik de pil. Vorige week was mijn stopweek en ben de vorige zondag begonnen met een nieuwe pilstrip. Ik heb mijn maandstonden tot deze woensdag gehad en toen waren ze gestopt. Ik heb donderdag avond seks met mijn vriend gehad en ik had niet echt een branderig gevoel maar wel een ongename gevoel, soort van lichte pijngevoel. Terwijl ik sliep had ik wel wat steken in mijn onderbuik maar daar trek ik me er niet veel van aan want heb ik al vaker als ik langs dezelfde kant blijf liggen. Ik ben wakker geworden en ging naar de wc, en ik trefte bruine afscheiding (niet veel) op mijn wcpapier. Ik weet niet, maar ik ben echt bang want mijn ouders weten ook niet dat ik seksueel contact heb gehad. Ik slik al wel 8 maand lang mijn pil en heb nooit zo iets meegemaakt. Wat ik nog wel wou meedelen is dat ik maandagavond na het slikken van mijn pil (ik slik hem om 17.35, maar dit gebeurde om 21.20 ong.) last had van zeer dunn ontlasting, het was lopend maar niet waterig. Ik las dat dat geen kwaad kan. Enkel bij waterige ontlasting. Kan iemand me aub helpen? Dankuwel
1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 april 2018 om 15:43Begrijp het niet helemaal goed. Vorige week zondag met de nieuwe strip gestart en je maandstonden daarna tot woensdag gehad?
Reageren