Zoeken Vraag het forum

Seks met condoom, maar nog nooit ongesteld geweest

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Hoi,
    Ik ben 15 en heb een paar dagen geleden ’s avonds seks gehad met condoom. ik was niet klaargekomen, maar mijn vagina was wel vochtig . Ik voelde me ongerust omdat ik niet wist of het glijmiddel van de condoom of dat het condoom gescheurd of afgegleden was en ben ’s morgens de dag erna naar de apotheker gegaan voor de noodpil en dacht toen ik die innam, dat ik niet meer ongerust moest zijn.
    Ik ben ook nog nooit ongesteld geweest en weet dus niet of ik zwanger zou geraakt zijn als ik de noodpil niet had gebruikt.

Op de website ‘alles over seks’ stond dat als ik de noodpil een paar dagen na mijn eisprong innam, dat die niet meer zou werken. Hierdoor raakte ik  in paniek en heb opgezocht hoe het zou zijn als je nog niet ongesteld was, want ik weet natuurlijk niet wanneer ik die eisprong zou krijgen. Hier was niks over te vinden. Het lijkt net alsof ik iets voel ter hoogte van mijn lies en ik weet niet of dit normaal is of dat ik dit hallucineer, omdat ik zo van streek ben en me misschien dingen aan het wijsmaken ben. Kan het zijn dat ik toch zwanger ben.

Kan iemand me helpen, want ik durf niet naar een dokter te gaan.
    Alvast bedankt.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk niet dat je je heel veel zorgen daarover hoeft te maken. Het zou wel heel erg toevallig zijn als je nou net je eisprong zou hebben gehad omdat je die tot nu toe nog niet had.

Reageren
    anoniem

Ik hoop het, bedankt!

Reageren
Reageer op: Seks met condoom, maar nog nooit ongesteld geweest
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.