Zoeken Vraag het forum

Eerste keer seks en menstruatie op tijd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sarah

Beste
    Mijn bericht kan nogal belachelijk klinken maar zit er al een dikke maand mee in. Probleem is dat ik eigenlijk niet echt goed geïnformeerd ben op seksualiteit en seksleven, zeeeer taboe thuis en had nooit behoefte om er echt dingen van op te zoeken omdat ikzelf nooit echt een vriendje had…

3 maanden geleden leerde ik iemand kennen, hele lieve jongen en alles gaat prima tussen ons. In de nacht van 1 januari hebben wij voor de eerste keer seks gehad. Veel voorspel (sperma grotendeels op handen en armen, steeds afgekuist) en daarna penetratie, waar hij een condoom omdeed. Pijnlijk, waardoor we meerdere keren probeerden (steeds met condoom) Ik neem de pil sinds begin oktober en ben er maar 1x eentje vergeten.

Dit zijn de exacte datums van mijn menstruatie (ben 19 en nogal onregelmatig, dus de pil nemen was dan ook grotendeels daarvoor de reden):
    Begin van de regels op 20 oktober!!!!

Start de pil: 20 oktober 2017
    Eind de pil : 9 november 2017
    Regels : 2 november – 10november

Start de pil : 16november 2017
    Eind de pil : 6 december 2017
    Regels : 28 november – 15 december

Start de pil : 13 december 2017
    Eind de pil : 2 januari 2018
    Regels: 5/6 januari -10/11januari

Start de pil: 9 januari 2017
    Eind de pil: 28 januari
    Regels: 20 januari –

Ik heb nig stééds mijn menstruatie (duurt dus al een dikke 9 dagen)

Nu mijn “domme” vraag : dit is toch een teken van niet zwanger zijn? Ik las artikelen dat ook meiden die hun regels hadden ook kans hadden op zwanerschap… naar mijn weten verliep alles vlot en veilig, maar om niet te liegen : ik worstel hier al een maand mee. Vaak buikpijn ook (door menstruatie en de stress die ik mijn eigegn aandoe)

Hopelijk kunt u mij verder helpen, alleszins super bedankt op voorhand..

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je neemt de pil en er is een condoom gebruikt… geen zaadlozing in je vagina.. Hoe denk je dan nog zwanger te raken? Bovendien heb je telkens je menstruaties gehad…..

Reageren
Reageer op: Eerste keer seks en menstruatie op tijd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.