- Wman13 december 2017 om 22:12
Hallo
ik zit met een vervelend gevoel. Ik heb al lang geen sex meer met mijn vrouw. Ze heeft geen zin meer daarin. We zijn nog maar 33 jaar dus vind ik dit raar. Ik heb echt nood aan sex maar krijg het niet. Dus zit ik heel regelmatig mij te masturberen. Heb alles al geprobeerd om haar zin te geven maar te vergeefs. Het probleem begint erin dat ik al andere vrouwen kan hebben gehad voor sex maar heb me steeds kunnen inhouden om haar niet te bedriegen. Maar vrees dat de verleiding te groot aan het worden is. Ben ik dan zo slecht vraag ik me af? En zou dit fout zijn …
2 reactiesReagerenAnoniem18 december 2017 om 23:23Ja, dit zou fout zijn. Bespreek dit met haar, misschien kunnen jullie tot een overeenkomst komen. Anders kap ermee.
Wanneer je begint met liegen komt het vaak niet meer goed, dan raak je het vertrouwen kwijt. Dat is het belangrijkste in een relatie.
Reagerenlotte21 december 2017 om 22:25ik zou het bespreken met je vrouw en ook aan haar aangeven dat je door het geen hebben meer van seks de neiging gaat krijgen om het bij anderen dan maar wel te krijgen. ik zou dit wel heel subtiel brengen want dit kan haar heel onzeker maken. probeer met haar te bespreken waarom ze liever geen seks meer wilt hebben met je. Misschien dat je vrouw nu ondertussen omdat jullie al een lange tijd geen seks meer hebben gehad onzeker geworden en vind ze het daarom steeds enger om het te ondernemen.
Reageren