Zoeken Vraag het forum

Is het fout om vreemd te gaan als vrouw niet wil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Wman

Hallo

ik zit met een vervelend gevoel. Ik heb al lang geen sex meer met mijn vrouw. Ze heeft geen zin meer daarin. We zijn nog maar 33 jaar dus vind ik dit raar. Ik heb echt nood aan sex maar krijg het niet. Dus zit ik heel regelmatig mij te masturberen. Heb alles al geprobeerd om haar zin te geven maar te vergeefs. Het probleem begint erin dat ik al andere vrouwen kan hebben gehad voor sex maar heb me steeds kunnen inhouden om haar niet te bedriegen. Maar vrees dat de verleiding te groot aan het worden is. Ben ik dan zo slecht vraag ik me af? En zou dit fout zijn …

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ja, dit zou fout zijn. Bespreek dit met haar, misschien kunnen jullie tot een overeenkomst komen. Anders kap ermee.

Wanneer je begint met liegen komt het vaak niet meer goed, dan raak je het vertrouwen kwijt. Dat is het belangrijkste in een relatie.

Reageren
    lotte

ik zou het bespreken met je vrouw en ook aan haar aangeven dat je door het geen hebben meer van seks de neiging gaat krijgen om het bij anderen dan maar wel te krijgen. ik zou dit wel heel subtiel brengen want dit kan haar heel onzeker maken. probeer met haar te bespreken waarom ze liever geen seks meer wilt hebben met je. Misschien dat je vrouw nu ondertussen omdat jullie al een lange tijd geen seks meer hebben gehad onzeker geworden en vind ze het daarom steeds enger om het te ondernemen.

Reageren
Reageer op: Is het fout om vreemd te gaan als vrouw niet wil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.