- Tessa21 september 2017 om 15:53
laatst heb ik mijn vriend oraal bevredigd en kwam hij klaar op mijn borsten. Vervolgens druppelse het langszaam naar me dijbeen toe. Nu ben ik al 2 weken niet ongesteld. Terwijl dat eigenlijk wel moet. Is er nu een sprake van zwangerschap??
Mvg
tessa
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 september 2017 om 16:03Om zwanger te raken moet er sperma IN je vagina komen.
Zijn je menstruaties normaal wel altijd precies op tijd?
ReagerenTessa21 september 2017 om 16:12ja mijn menstruatie is normaal alijd wel optijd. Maar ik weet zeker dat het sperma niet in mijn vagina is gegaan. Het maximale is dat het sperma rondom me dijbeen belande. Maar ze zeggen dat als het in de buurt van vagina is, kan het ook zomaar gebeuren een zwangerschap
mvg
tessa
ReagerenJohn (moderator)
21 september 2017 om 17:20Om zwanger te raken moet er toch echt sperma in je vagina komen. Van sperma “in de buurt” raak je niet zwanger.
ReagerenTessa21 september 2017 om 18:55maar ik vind heel raar dat mijn menstruatie uitblijft, want heb dit niet eerder gehad. Wat als er sperma niet OP vagina terecht komt, maar nietvERIN?
mvg
Tessa
ReagerenTessa21 september 2017 om 18:57John (moderator)
21 september 2017 om 19:02Ik schreef: Â Om zwanger te raken moet er sperma IN je vagina komen.
Doe een zwangerschapstest, dan weet je het zeker
ReagerenTessa21 september 2017 om 19:52het is ongeveer 3/4 weken geleden gebeurd. Wanneer zal ik de zwangerschaptest doen? Ik heb er geen verstand van. Of kan je dat altijd doen?
mvg
Tessa
ReagerenJohn (moderator)
21 september 2017 om 20:01Dan kun je nu een test doen
Reageren