Zoeken Vraag het forum

Eerste keer onveilige "seks" en nieg veilig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Margot

Heyy ik ben 14 en ben een halfjaar samen met mijn vriendje, vrijdag 1september hadden we voorspel en ik had echt heel veel zin in seks. Maar we hadden geen comdoom en ik neem de pil nog niet, dus ik dacht dat het niet erg is als hij zijn penis gwn eens 1 keer erin en dan Er weer uit doet om gewoon te weten hoe dat voelt, maar hij is niet klaargekomen. Ik was 10augustus tot 14 augustus ongeveer mijn laatste keer ongesteld, en na dat ik dat gedaan heb met mijn vriendje, heb ik al 2 dagen krampen van ongesteldheid (menstruatie) want normaal zou ik nu ergens mijn menstruatie krijgen, is het mogelijk dat ik zwanger ben?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als het zo is gegaan zoals je het verteld, zal dat niet zo zijn, en heb je de klachten van de menstruatie zoals gebruikelijk…

Reageren
    Margot

@tandor

en als er voorvocht is gekomen? Ik weet niet of dat is gebeure maar kan je daar zwanger van worden?

Reageren
    John (moderator)

Van voorvocht raak je in principe niet zwanger, tenzij er net van tevoren een zaadlozing zou zijn geweest en hij niet plassen is geweest.

Reageren
Reageer op: Eerste keer onveilige "seks" en nieg veilig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.