Zoeken Vraag het forum

Ik laat mij graag bekijken….raar?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kim

Ik kick erop dat mannen mij naakt door huis zien lopen of bijvoorbeeld in de trein kunnen zien dat ik geen slipje aan heb. Is dit heel raar….?

6 reacties
    Reageren
    Mark

Dat is vooral vragen om problemen.

Reageren
    Sjon

Je vraagt naar de bekende weg. Ja, het is raar.  Je kan een leuke maar ook vervelende reacties krijgen en in het ergste geval in aanraking komen met justitie. Je kan ook zoeken wat veiliger manieren zijn. Ga es model staan voor een vrijgezellenactiviteit. Aandacht gegarandeerd 😉

Reageren
    Dastan

afgezien van de problemen / reacties, is het denk ik vooral iets wat je eigenlijk mist. Je zegt dat spannende uitdagende acties jou een kick geven, en doelend op mannen is het vooral iets erotisch?

De vraag voor jezelf is dan ook heb je een goede relatie? Is de communicatie goed? Zo ja kan het dan zijn dat je ruige fantasieën hebt? Zou je het ook tot de daad laten komen met vreemde mannen? Of is het toch fantasie?

Raar is het niet, echter de achterliggende gedachtes en wat je er mee wilt bereiken staan wel vraag tekens bij

Reageren
    M.

Graag bekeken worden en daarbij de andere sekse het hoofd wat op hol brengen is als zodanig niet raar. Vrouwen doen dat doorgaans wat subtieler met bijvoorbeeld een kort rokje, naveltruitje of decolleté.

Jij zoekt de grenzen daarbij op wat je een kick/opwinding geeft.  Deze vorm kun je  omschrijven als exhibitionisme waarbij jij je richt op mannen. Dat is dan toch afwijkend gedrag te noemen. Nu zullen de meeste mannen geen slapeloze nachten ondervinden als ze zomaar een blote vrouw zien, er kunnen echter ook negatieve reacties ontstaan waarbij je niet altijd zonder risico bent.

Er zijn alternatieven. Bijvoorbeeld als striptease in de erotische industrie werken of naaktmodel zijn voor kunstenaars. Je kunt ook meedoen aan de nude bike run. Zo zullen er wellicht nog meer evenementen zijn waar het even is toegestaan en het publiek weet wat komen gaat. Je kunt je ook aansluiten bij Femen.

Reageren
    Stefanie

Hoi, ik heb net hetzelfde (probleem) zowel via beeldmateriaal als live soms denk ik van waar ben ik met bezig maar tegelijk heb ik er zulk genot van.!

Reageren
    Frettisj

Waar kan ik je online vinden

Reageren
Reageer op: Ik laat mij graag bekijken….raar?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.