Zoeken Vraag het forum

Zwanger door droogneuken?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hey vandaag hebben ik en men vriend drooggeneukt ik in mijn slip en hij in zijn broek en zijn boxer hij was klaargekomen maar ik ben bang dat ik zwanger ben aangezien hij op mij zat kan dit of weet iemand meer? Danku

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zo kun je niet zwanger raken. Spermacellen gaan niet door kleding/stof heen

Reageren
    Anoniem

kan je dan zwanger worden als er voorvocht door is gekomen op je onderbroek? Of moet het echt in je zitten? danku

Reageren
    Ook anoniem

levensgevaarlijk, meestal raak je zwanger van een tweeling !.

Doe eens normaal joh, hoe oud ben je ?.

Reageren
    ZN

Hey!

Ik en mijn vriend neuken elkaar altijd droog. Ik ga dan altijd heel snel ovef zijn penis heen maar wat ik had opgemerkt thuis, het begon n beetje pijn te doen bij mijn clit. Ik ging kijken en ik zag dat heel geirriteerd was het zijn geen blaasjes maar het lijkt n beefje op n wond. Mijn vraag was, zijn dit nou schuurplekjes door het droogneuken of moet ik mij hier echt zorgen over maken?

Reageren
    John (moderator)

Dat zal een schuurplekje zijn

Reageren
Reageer op: Zwanger door droogneuken?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.