Zoeken Vraag het forum

Erectie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • WEm17

Hallo, ik ben een jongen van 17 jaar en werk als jobstudent in een winkel. Wanneer daar soms vrouwelijke, soms aantrekkelijk, soms gewoon ook niet binnenkomen, dan krijg ik bepaalde prikkels in mijn penis en komt deze stijf te staan wat uiterst onaangenaam is om te werken. Gelukkig draag ik een schort zodat dit niet zichtbaar is. Hoe zou dit komen? Alvast bedankt!

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat heeft toch alles met je eigen gedachten te maken

Reageren
    WEm17

niet egt hoor, soms denk ik er niet aan en dan overkomt het me gewoon

Reageren
    John (moderator)

Misschien denk je er niet bewust aan. Je bent 17 op het hoogtepunt van de puberteit, dan gieren de hormonen door je lichaam…Het is niet zo raar hoor. Je bent ook niet de enige die daar last van heeft.

Reageren
    Lars

Heel herkenbaar. Ik ben ook 17, werk ook in een winkel en krijg heel vaak een stijve als er een mooie vrouw in de winkel is. Eigenlijk vind ik het ook wel lekker dat mijn pik zo vaak stijf staat en last heb ik er niet van tijdens het werk.

Reageren
Reageer op: Erectie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.